Expertii de pretutindeni spun ca publicitatea este esentiala pentru orice afacere, si stiti bine ca au dreptate.
In saptamanile ce urmeaza vom vorbi despre cele mai importante metode de promovare, de la word-of-mouth si pana la Google AdWords. Azi incepem cu cea mai rapida si la indemana pentru orice creator de handmade – publicitatea platita prin Breslo.
Dupa cum stiti, in ultimele cateva saptamani am avut ocazia sa testam impreuna primele pachete publicitare Breslo. Iata mai jos ce am invatat din experienta magazinelor care au ales sa le foloseasca.
Publicitatea chiar da rezultate?
Da! In medie, vanzatorii care au folosit campaniile Sapte s-au bucurat de:
• de 6.9 ori mai multi vizitatori decat in saptamana precedenta (cu 6300 vizitatori in plus )
• de 2.81 ori mai multe comenzi decat in saptamana precedenta
• de 2.8 ori mai multi vizitatori decat in toata luna Decembrie (cea mai aglomerata din an)
Ca sa poti vizualiza mai usor rezultatele, imagineaza-ti ca ai putea avea in fiecare saptamana de 3 ori mai multi vizitatori decat in TOATA perioada Craciunului!
Ce spun cei care chiar au folosit pachetele publicitare?
“Mi-am platit campania si am ramas si cu bani. Una dintre comenzi a venit de pe Facebook – a vazut produsul, a ajuns in magazinul de pe Breslo, mi-a lasat o comanda si apoi a marit-o pentru ca a vrut si colega ei ceva.” – Bobocica Handmade
“Pot spune, ca intotdeauna, ca promovarea pe Breslo a meritat. De fiecare data cand am investit in publicitate ni s-au intors inzecit banii.” – Le Cose Animate
“Am primit comenzi multe pe perioada campaniei, majoritatea de la clienti noi. Cu totii suntem grabiti, si vizitatorii aleg mai degraba ce iese in fata.” – Corina Boutique
“Cred ca lumea se sperie de costurile imediate, dar recomand tuturor vanzatorilor de pe Breslo sa foloseasca campaniile publicitare. Rezultatele se vor simti cu siguranta mai devreme sau mai tarziu.” – ro-shop
***
CE TREBUIE SA FACI CA SA AI REZULTATE BUNE CU PUBLICITATEA
Publicitatea iti expune produsele foarte multor oameni, insa cum profiti de aceasta vizibilitate depinde numai de tine. Inainte sa faci o campanie, tine cont de pasii de mai jos pentru a obtine rezultate optime:
1. Alege metoda de promovare potrivita pentru scopul tau
Ce vrei sa obtii? Vizibilitate, clienti noi, vanzari rapide, crestere pe termen lung? Cere-le ajutorul consilierilor Breslo: [email protected]
2. Pune-ti magazinul la punct inainte sa faci o campanie
Actualizeaza stocurile, ai grija sa arate totul frumos, si asigura-te ca respecti cele 5 reguli esentiale ca sa vinzi mai mult.
3. Promoveaza imagini si mesaje care atrag click-uri
Foloseste doar ce ai mai bun – imagini luminoase, texte relevante, concursuri, oferte, etc. Daca nu stai prea bine cu timpul, iti recomandam pachetele promo in care materialele sunt realizate de catre Echipa Breslo. Intreaba-ti consilierii despre asta.
“Am simtit ca am avut suportul unor profesionisti care si-au facut treaba, iar eu asa cum este firesc mi-am canalizat timpul si energia pe ce stiu sa fac: genti de dama.“ – Corina Boutique
4. Odata ajunsi in magazin, motiveaza-ti vizitatorii sa cumpere
Acum e momentul perfect sa faci o campanie de reducere, un concurs, sa oferi transport gratuit, sau orice alta actiune ti se potriveste.
5. Promoveaza-te intr-un ritm sustinut
Vizitatorii noi sunt oameni interesati de produsele tale, care ti-ar putea deveni clienti pe termen lung chiar daca nu au cumparat inca nimic. Insa pentru a ajunge acolo, nu trebuie sa ii lasi sa te uite. Promoveaza-te des!
Ne place sa invatam unii de la altii!
Va rugam scrieti-ne in comentarii ce anume a functionat pentru voi.
Spor la vanzari!
buna seara,eu am lasat o comanda la dv de o rochita pt o fetita de 8 luni acum 2saptamani si nu am primit nici o confirmare sau infirmare.As vrea sa stiu daca comenzile se onoreaza.Multumesc
[…] esentiale ca sa vinzi mai mult • 7 unelte promo gratuite pe care nu le folosesti destul • Ce sa faci ca sa ai mai multe click-uri pe Breslo • Cum sa te promovezi in Unica, Avantaje, Elle, […]