Cum s-a prezentat anul 2010 pentru brandul tău? S-a ridicat la aşteptările tale? Cum se prezintă efortul depus, costul materialelor şi al producţiei faţă de vânzări şi profit?
Deşi unii dintre noi tot evitâm să facem acest calcul, el are o importanţă deosebită – ne arată exact unde se situează brandul nostru, din punct de vedere financiar. Iar dacă rezultatele nu sunt tocmai cele aşteptate, vom ştii unde mai avem de lucrat. Poate preţurile sunt prea mici sau poate înca nu ai găsit o nişă, oricare ar fi, este bine să ştii ce şi cum.
mancatorul.de.pixeli – maia.grozavescu
Tot acum este momentul să stabileşti noi obiective, ce vrei să schimbi şi cum vrei să dezvolţi brandul tău, in 2011. Mai jos găseşti câteva sugestii, dar fiecare ştie mai bine cum îşi doreşte să fie brandul său şi unde vrea să ajungă.
1. Te-ai gândit vreodată să îţi impui termene limită? Poate fi un excerciţiu incredibil de profitabil. Să spunem că îţi propui ca într-o lună să te ocupi strict de magazinul de pe Breslo şi promovarea lui şi astfel să îţi creşti vânzările cu 30%. Cu siguranţă, dacă depui un efort considerabil în direcţia asta, postezi zilnic produse noi, creezi liste in Treasury, poate cumperi publicitate pe Breslo, îţi promovezi magazinul şi înafara platformei Breslo, pe forumuri, Facebook, Twitter, pe blog, la târguri, nu ai cum să nu observi rezultate. Bineînţeles, toate acestea îţi vor consuma o grămadă de timp şi energie, dar numai tu poţi şti dacă merită sau nu.
2. Notează-ţi tot ce îţi propui să faci, atât de pe o zi pe alta, cât şi planurile pentru viitorul mai îndepărtat.
3. Crează-ţi o listă de contacte, cu adresele de email ale celor care sunt interesaţi să primească informaţii despre brandul şi activitatea ta. Crează un newsletter prin care să-i anunţi pe cei care doresc, lucrurile noi despre brandul tău: o nouă colecţie, reduceri, concursuri, evenimente la care vei participa, etc.
4. Investeşte în afacerea ta. Poate ai tot amânat, din diferite motive, să investeşti mai mult decât strictul necesar. Poate vrei un nou aparat de fotografiat, o maşină de cusut sau unelte de o calitate mai bună, atâta timp cât noua investiţie îţi va ajuta afacerea să crească, aceasta este binevenită.
Insigne Facebook – MonicaAlexandru
Ar mai fi multe de zis, dar tare mi-ar place să ştiu ce v-aţi propus voi pentru brandul vostru, in 2011. Aşa ne putem ajuta şi inspira unii pe alţii cu planuri şi rezoluţii care ne vor aduce mai aproape de ceea ce ne dorim pentru brandul nostru.
Între timp, am să îmi fac şi eu bilanţul pentru 2010. :)
Foarte inspirat articolul, acum la vreme de bilanturi. Si eu mi-am facut bilantul pe anul 2010 si acum am refacut pozele la o gramada de produse din magazinul meu (pur si simplu nu erau profy, nu reliefau cum arata produsele in realitate). Acum sunt mult mai multumita, e drept ca am si schimbat aparatul foto. :)