O brățară a succesului, hmm. Scepticii ar putea ridica din sprâncene aici. Poate că și eu aș fi făcut la fel acum vreo doi-trei ani. Dar nu și de când am făcut cunoștință cu lumea afirmațiilor pozitive și a vizualizării dorințelor. Căci deși sună naiv și la limita credibilului, când încerci pe propria piele și vezi că funcționează, îți dai seama că toată treaba asta nu ar fi trebuit să ți se pară neverosimilă de la bun început.
Anda Constantin de la Brățara Succesului nu îți promite succes instant printr-o brățară; ci, mai degrabă, te invită pe tine să îți faci singur o promisiune: că din momentul în care începi să porți brățara, orice ar însemna ea pentru tine, un vis, o dorință, o amintire sau un scop precis, vei face tot posibilul să materializezi și să prețuiești semnificația acelei brățări în viața ta.
La fel cum de altfel a făcut și ea. Renunțând la un job care o făcea nefericită, a transformat de la zero un crez personal într-o afacere creativă de succes: a purta la mână o brățară care să-ți amintească și ție în ceea ce crezi și să-ți ofere un mic boost de motivație pentru a persevera – aceasta este Brățara Succesului.
Hai să cunoaștem în rândurile de mai jos povestea Andei și a brand-ului ei motivațional <3
Invită-ne puțin în povestea ta și a proiectului tău!
Povestea mea este povestea unui copil care a avut încredere și și-a urmat drumul spre fericire. Povestea Brățara Succesului a pornit timid la început de 2013, când am renunțat la un job care nu mă făcea fericită dintr-o companie multinațională.
Inspirația a venit dintr-o veche vorbă bătrânească „șnurul roșu ne scapă de deochi” pe care eu îl purtam în permanență la mână din cauza durerilor frecvente de cap. Am decis să pornesc acest business cu patru culori de șnur: negru, roșu, mov și verde care aveau să satisfacă niște scopuri și atingeau toate domeniile vieții: sănătate, iubire, zona financiară și partea noastră nespusă.
Am ales să merg pe bijuteriile motivaționale și din cauza pasiunii mele pentru psihologie (dezvoltare personală) și am creat în jurul acestor bijuterii care ne aduc multe zâmbete și scopuri de realizat deoarece se spune că vizualul are un impact mare asupra subconștientului, iar la vederea brățării, pe care o vedem în permanență, să ne aducem aminte că ne-am propus să facem lucrul respectiv.
Brățara roșie
Această culoare accentuează dorința de a acționa și de a pune în practică ideile, simbolizează dragostea și pasiunea.
Poart-o când ai ca scop o schimbare în viața sentimentală sau scopul vieții tale este să fii fericit/ă, indiferent de schimbările pe care trebuie să le faci.
Brățara verde
Culoarea verde este culoarea speranței, a echilibrului, este culoarea specifică realizărilor profesionale, deci culoarea câștigului financiar. Poart-o când ai ca scop o avansare în carieră sau urmarea unui curs menit să-ți sporească șansele de avansare.
Brățara mov
Culoarea mov echilibrează metabolismul, reprezintă scopurile legate de dorința de centrare asupra propriei persoane. Poart-o când ai ca scop pe termen scurt urmarea unei diete sau program sportiv.
Brățara neagră
Purtarea acestei culori ne poate pune în legatură cu cele mai adânci secrete dinăntrul minții noastre și ne ajută să evoluăm. Poart-o când ai dorințe legate de schimbarea atitudinii și a gândirii.
Evident că brățările nu aduc succesul, ci munca și perseverența este cheia succesului, brățara ne ajută să ne aducem aminte de scopul propus. De-a lungul timpului, au apărut și alte culori de șnur la cererea clienților, iar noi suntem foarte receptivi la dorințe și idei. Am creat, de asemenea, și linia de coliere, cercei și inele, acestea mergând pe ideea de unicitate, nu doar pe motivație. De asemenea, am dezvoltat linia de personalizare prin gravură foto și text pentru a aduce o notă cât mai personală unei bijuterii, pentru a scrie o poveste pe un pandantiv. Alegem pandantivele în funcție de semnificații – fluturele este simbolul fericirii, bufnița este simbolul înțelepciunii, dar și biciclete care ating zona de pasiune și lista continuă. Brățara Succesului se bazează și pe cerințele/ideile clienților, nu este doar afacerea mea, este o afacere comună, care s-a dezvoltat prin feedback-uri pozitive și negative din partea comunității Brățara Succesului.
Despre ce este brand-ul tău, Anda?
Brand-ul Brățara Succesului este despre motivație, despre schimbări, nu doar despre bijuterii, îmbinăm partea de artă și psihologie, pasiuni, idei personale și lucruri personalizate. Am creat și serviciul de personalizare pentru ca brățara/colierul să devină parte integrantă din persoană, să o definească. Eu creez pentru oameni zâmbăreți, oameni ca mine, oameni care își doresc schimbări frumoase în viața lor. Nu îmi aleg eu clienții, ci oamenii mă aleg pe mine.
Clienții mei m-au făcut fericită, cum și eu o fac, sunt niște oameni deosebiți care înțeleg că un lucru extrem de personal încărcat cu energia personală poate aduce multe zâmbete.
Cum ți s-a schimbat viața de când faci ce îți place?
De când am preluat frâiele vieții mele și am ales să fiu fericită, rezultatele au început să apară și pot spune că nu mă mai simt în nicio zi ca la muncă, totul se face cu pasiune și dragoste. Recunosc că am purtat și port aceste culori de șnur și la vederea brățării mă motivez, nu trece niciun moment să nu fac ce mi-am propus, pe mine m-au ajutat să ajung ceea ce sunt acum, un om fericit, să cred în puterea mea de a reuși să fac ceea ce îmi place, să fac mult sport, să mănânc sănătos, să iubesc.
De ce ai sfătui pe cineva să se apuce de handmade/diy?
Nota personală adusă unui obiect aduce cea mai mare fericire, tu ai creat-o, tu ai investit energie și zâmbete și este a ta, este munca ta, motivația ta. Cred că în acest fel toată lumea ar fi mai zen, mai liniștită, mai optimistă, ar emana un alt tip de energie.
Spune-ne ceva frumos despre comunitatea de handmade & design din România!
Noi în această comunitate suntem fericiți, suntem în slujba frumosului, am ales să fim diferiți, ne-am conturat viața diferit, pe lucruri unice și care ne caracterizează 100% și cel mai important, am crezut în noi. Nu cred că poate fi ceva mai frumos decât să vezi un produs ieșit în întregime din mâinile tale, este bucurie, pasiune și multă muncă, dar o muncă frumoasă.
Recomandă cititorilor încă 3 creatori de pe Breslo care îți plac.
Recomand Dia Handmade, Shabby Trosseau și Liliana Arnăut.
Care crezi că e profilul consumatorilor “dependenți” de handmade? De ce îți place de ei?
Îmi plac dependenții de handmade pentru că sunt iubitori de frumos, pentru că sunt oameni unici, oameni care îți aduc multe zâmbete, care au mereu ceva frumos de împărtășit, pe lângă faptul că îți încurajează pasiunea.
Le doresc să continue pe drumul către handmade, oferind bucurie și încurajare, cu aceste lucruri îi va încununa și pe ei viața. Ei ne-au marcat cu pietre de râu și aripi drumul nostru spre fericire și acesta este cel mai frumos lucru, care li se va întoarce înzecit.
Altceva interesant ce ai vrea să știe lumea despre tine și proiectul tău?
Pe lângă o bijuterie personală și creată din suflet, mai ofer și zâmbete personale și schimbări , doar sunt și psiholog!
Anda, mulțumim că ne-ai împărtășit povestea ta și că ne motivezi să fim mindful în viețile noastre! <3 <3 <3
Be First to Comment