Salutare la toata lumea si scuze ca nu am reusit sa comunicam cu voi in ultimul timp.
Dupa cum ati observat s-au schimbat unele lucruri pe Breslo. O sa mai existe o scurta perioada de vreme in care o sa facem stress-testing la noul soft si daca totul o sa decurga cum trebuie o sa implementam pe rand toate optiunile vechi cat si altele noi.
Tocmai am terminat sistemul de generare a platilor si ar trebui sa apara din nou acel mesaj in partea de sus a paginii. Toate platile efectuate prin transfer bancar au fost processate si o parte din cele prin mandat postal.
Exista o mare parte din voi care au platit prin mandat postal direct in cont, lucru care este rau, pentru ca identificam foarte greu tranzactiile efectuate de posta romana deci va dura mai mult pana vom confrma platile acestea.
Pana o sa avem din nou forum o sa va rog sa comunicati cu noi aici pe blog sau la [email protected]
De asemenea va rog sa ne sesizati orice problema/nelamurire indiferent de natura ei si incercam sa va raspundem cat mai repede.
[UPDATE 1] Am prelungit cu 5 zile perioada in care se mai pot face plati.
[UPDATE 2] Cautarea dupa magazine activa
[UPDATE 3] Feedback-ul activ
[UPDATE 4] Mesageria activa
[UPDATE 5] Produsele vandute active
[UPDATE *] Pentru maine sunt programate pagina de profil si favorites. Am vazut atat de multe comentarii rautacioase si malitioase … e pacat.
Multumim si o sa revin cu update-uri!
Se poate face ceva astfel incat sa se poata mari si restul fotografiilor unui produs cand dai clic pe ele? Acum nu se poate vedea decat prima fotografie postata din cele 2/3/4.
Hello,
Ca sa fim eficienti trecdirect la nemultumiri:
1. Nu mi se pare normal ca eu sa platesc bani pentru un magazin in lucru (din care 70% nu merege). Eu am platit pentru atceva (un magazin functional). Normal era sa schimbati imaginea si apoi sa cerceti banii clinetilor.
2. Nu ati salvat vechile baze de date cu clineti si am pierdut informatii legate de tranzactiile in lucru. O comanda o voi primi sigur inapoi (daca nu 2)ca nu am mai avut cum sa anut si eu persoana respectiva sa ridice pachetul. Asta nu e de acceptat.
3. Si eu am avut acceasi problema ca Zebru lega de editarea produsului numai ca mie mi l-a sters din lista cand am vrut sa il salvez :| Din cate am inteles fuctioneaza si o sa incerc azi.
In rest va doresc mult spor la treaba si asteptam cu nerabdare sa fie gata tot :)
Am incredere ca Breslo se va ridica din nou la asteptarile nostre.
Ioana Banana
OK, multumesc pentru raspunsul la prima postare, dar mai am un “of” :)
La produsele comandate de cineva nu imi mai apare denumirea intreaga a produsului respectiv, lucru care ma incurca tare rau atunci cand “strang” comanda. E drept ca am fotografia dar m-ar ajuta foarte mult si daca ar aparea denumirea intreaga, asa cum era in varianta veche a Breslo. Daca s-ar putea face oaresceva in sensul asta (si daca n-ar fi groaznic de mare bataia de cap) m-as bucura tare mult sa se revina la “forma” initiala.
Multumesc anticipat!
Toate bune si spor in toate!!
am trimis mesaj la [email protected] cu rugamintea de a mi se debloca contul/ sterge in vederea creeri altuia nou, deoarece doresc sa raman cumparator pe breslo. momentan accesul mi-este limitat
mersi
Am vazut ca la noua varianta primul feedback este cel mai vechi primit de vanzator si nu ultimul( cel mai recent)..este cam derutant asa.
Aaa. si am vazut ca au disparut si optiunile de a pune un produs la favorite sau un magazin..that’s not good.
Cu siguranta se lucreaza la ele…sunt multe lucruri ce mai trebuiesc facute…tre sa mai avem rabdare si sapt asta :)
as dori sa trimit cat mai repede (urgent) un mesaj unui cumparator pe breslo. cand credeti ca e posibil sa se reactiveze optiunea? adica nu stiu daca numai la mine nu e disponibila, insa mi-ar placea sa reusiti sa organizati site-ul mai repede.
Dana,in magazinul tau,la comenzi,ai toate datele cumparatorilor tai !
Ne puteti spune, va rog, cat mai dureaza pana vom vedea site-ul final?
Pe mine ma deranjeaza cel mai mult faptul ca optiunea de cautare a produselor este inactiva…daca as fi cumparator si n-as putea sa caut ceva pe site nu cred ca as mai reveni..
@katafolt: n-am magazin, sunt doar cumparator. mai sus voiam sa zic “mesaj unui vanzator” de fapt.. nu pot sa accesez nici mesaje, nici date personale .. am cercetat.
@CrystalSpring – produsele le gasesti f.usor accesind CATEGORII!
@Vio – Multumesc pentru raspuns … dar totusi, daca vreau sa caut bijuterii din cristale Swarovski cum le gasesc?
@vio: sunt prea putin eficiente cautarile pe categorii sau pe vanzatori… :(
@CrystalSpring
@Dana
aveti dreptate,eu insa ma refeream la solutia pt.momentul acesta,cit timp breslo este in schimbare…sunt sigura ca in scurt timp va fi OK , adica breslo va fi cel mai tare site in domeniu!
Sunt deocamdata un simplu cumparator. Zic deocamdata, pentru ca intentionam [sau intentionez, sau nici eu nu mai stiu de fapt] sa devin si vanzator curand. Insa noul Breslo nu prea este pe gustul meu. Stiu ca este foarte dificil sa sprijini un proiect care a capatat o amploare deosebita, insa, pur si simplu, am cateva nemultumiri. Nu stiu daca aici e locul potrivit in care sa’mi spun of’ul, dar deocamdata e singurul mod disponibil de a comunica.
Ca si cumparator, am experimentat ceva foarte neplacut. Am vrut sa adaug un produs [un colier,mai exact] la favorite. Nu s’a putut, am gasit o alta metoda [bookmark,uatevar]. Astazi am intrat sa caut respectivul colier. Am vrut sa evit sa rascolesc printre zecile de linkuri si m’am gandit sa folosesc Search’ul. Nu s’a putut. Am cautat la fiecare categorie in care mi s’a parut ca s’ar fi incadrat, nu l’am gasit. In cele din urma am apelat tot la lista mea si am accesat de acolo pagina produsului. Am vrut sa vad statutul lui, nu mai era disponibil in lista produselor vanzatoarei. Am vrut sa vad daca, din intamplare, mi’a scapat printre degete si a fost vandut. NU s’a putut nici asta.
Ca si viitor vanzator m’am gandit la multe alte aspecte. De ex, cineva care pateste aceeasi chestie. Inboxul care nu functioneaza, forumul e pe tusa deocamdata. Per total, versiunea incompleta a site’ului + taxa care se cere acum. Nu am nimic cu taxa, mi se pare foarte OK, chiar daca nu sunt cine stie ce “brand”, ci un incepator. Nu cer nimic, nu intreb nimic, is doar nerabdatoare sa se rezolve toate astea si sa devin parte a acestui proiect :D.
Si uite asa ne frustram si ne imbarbatam rand pe rand, ba ca Breslo nu e gata, ba ca atunci cand va fi gata, va fi ceva extraordinar si nemaivazut. Deocamdata mai sunt doua zile din “saptamana viitoare” si eu m-am plictisit de varianta asta neterminata. Nici macar nu stiu daca neajunsurile lucrurilor care merg la ea merita mentionate, pentru ca sincer sper ca se vor schimba odata cu definitivarea mult-asteptata. Dar daca tot m-am pus pe scris… nu-mi place ca atunci cand editez un produs deja existent, trebuie sa salvez in pasul 1 si apoi sa sar la pasul 4 ca sa mai salvez o data, pentru ca altfel imi apare ca in curs de editare. Nu-mi place ca dupa ce, in fine, editez, sa zicem numarul de bucati dintr-un produs si fac cele doua miscari, sunt adusa la pagina de inceput, cu primele produse si trebuie iar sa selectez sa-mi apara 30 pe pagina ca sa nu invart la pagini in nestire, ca apoi sa caut unde am ramas. Nu-mi place ca in pagina fiecaruia nu mai vad toate produsele si stiu precis ca putini vor fi cei care vor avea chef sa clickuiasca prin toate paginile, asa cum nici eu nu mai am chef, la altii. Dar mai ales, nu-mi pace ca nu e gata si ca asta deja dureaza de mult prea mult timp. Altfel, sa auzim de bine. Curand. :)
Nu vreau sa mai zic si eu de lucrurile care imi placeau la site inainte si acum nu mai sunt – sunt convinsa ca se vor regasi in versiunea finala. O singura problema am care cred ca probabil a fost gandita sa ramana asa: produsele din magazin impartite pe pagini. Nu cred ca ne avantajeaza, ca vanzatori si cred ca nici pentru cumparatori nu e o fericire.
Acu mi-a aparut sectiunea de Inbox. Arata foarte misto cand deschid mesajul. Sper sa mearga la fel de repede si restul sectiunilor care trebuie sa reapara cat de curand. Bravo.
In mod normal nu-s asa de …rabdatoare , desi nu-mi place noul Breslo (eu l-as fi pastrat pe cel vechi si i-as fi adus modificarile solicitate de membri).
La urme urmei, era Breslo.ro nu Etsy.ro . Nu ma incanta foarte mult modelarea lui dupa Etsy.
Acum the “harm” is already done,asa ca nu vad alta alternativa decat sa asteptam…si sa asteptam….
Si eu astept sa fie gata..
Apropo, nu functioneaza partea cu “raspunde” din mesajul primit.. :)
Sustin ideea de a fi afisate toate produsele pe o pagina in magazin,astfel incit sa nu mai fie nevoie sa tot trecem de pe o pagina pe alta pt.a vedea produsele.e obositor si plictisitor.Clientii n or sa aibe rabdare sa caute.
acum poti sa vezi poza in marimea originala, dar merge doar prima poza. daca ai mai multe poze indiferent pe care faci click apare prima poza…
Si eu sunt pentru toate produsele pe o pagina! In mintea mea inca mai persista intrebarea: de ce trebuia schimbat ceva ce mergea bine?
@ ina: pentru ca, daca inlocuiesti cu ceva ce merge si mai bine, se numeste evolutie :D
Dar asta se va vedea la sfarsit..
daca
Dar daca il inlocuiesti cu ceva ce merge si mai bine, doar ca in alta parte.. nu se numeste evolutie, ci…
Personal, puternicul deja-vu pe care l-am avut odata cu “noua” versiune m-a dezamagit teribil. Incerc sa fiu rabdatoare, desi, la cat de greu se implementeaza noua versiune, se pare ca o luna am platit-o degeaba.
ma alatur si eu si militez pentru dreptul produselor de a fi afisate toate pe o singura pagina :D
Am incarcat acum pozele unor coliere si seturi. dupa ce am ales categoria “bijuterii” pentru un set, am adaugat etichete suplimentare : set, unicat, colier, bratara, cercei si am observat ca nu se salveaza iar pagina a revenit la categoria accesorii…am incercat de mai multe ori si degeaba ! a ramas in faza de editare…
nu inteleg de ce la categoria bijuterii sunt scrise cuvintele la plural : coliere, bratari…
Mie imi place noul Breslo chiar daca inca nu ii gata. Cu totii am fost obisnuiti cu vechiul Breslo dar asta nu inseamna ca cel nou nu ii bun. Acum nimeni nu are rabdare pentru ca au platit, dar cand Breslo ne-a dat inca o luna gratis(dupa ce a introdus taxa), nimeni nu a comentat….Probabil nu s-au putut face aceste schimbari inaintea introducerii taxei fiindca orice costa bani…Sunt sigura ca de cand au inceput “renovarea” cei de la Breslo depun eforturi mari si lucreaza incontinuu! Multumim Breslo!!!!!!!!!!! Tineti-o tot asa!
momentan mie imi pare ok ca nu sunt afisate TOATE produsele pe o pagina. ideal e cand poti sa alegi tu cate produse vrei sa vezi dintr-o data, dar inchipuiti-va ca ati avea net slab care incarca greu o pagina. atunci ar fi foarte incomod sa astepti pana se incarca toate produsele, poate ti se blocheaza tot, poate etc:)
si sunt convinsa ca transformarea asta completa a breslo nu e ceva ce administratorii fac in pauza de cafea. daca dureaza mult poate chiar este foarte mult de lucru, iar faptul ca noi ii tot batem la cap ca “hai, hai odata” nu ajuta pe nimeni. propun sa incercam un pic de critica constructiva, prin care sa nu aratam cu degetul si sa nu aruncam cu rosii stricate cand avem o nemultumire
eu zic sa mai avem rabdare un pic. la urma urmei, daca la sfarsit ne place ce a iesit, o sa uitam ca a trebuit sa asteptam, iar daca nu ne place, nu ne tine nimeni in lanturi aici…
Exista o eroare: cand am dat zoom pe niste poze din magazinul lui havin, mi-au aparut cu totul alte produse ale altor vanzatori.
Hello, mai are probleme cineva cu publicarea noilor produse. De cand am achitat taxa nu am mai putut sa-mi postez nimic din ce am facut pana acum si cred ca am aproape o luna.
@warchitglow : da, intr-adevar, daca ai o conexiune mai slaba la internet se incarca greu. dar ar fi ok daca am putea selecta cate produse sa afisam in magazin. Asa fiecare va alege varianta optima.
Evident ca sunt lucruri care nu merg la site si pe care cu totii le asteptam dar tocmai de aceea nu le-am mentionat, pentru ca cred ca in final vor merge. Am zis de numarul de produse din magazin pentru ca sunt sigura ca asa a fost gandit, sa afiseze un numar de produse si sa le imparta automat pe pagini, lucru care inca se poate modifica :)
In rest… avem rabdare…
Ehei, uite si un lucru bun. Viteza de incarcare a produselor noi e naucitoare de nu-mi revin. Sunt super incantata de asta. La mine critica nu are nicio legatura cu banii, ci cu toleranta scazuta la frustrare. Acum incarc produse si sunt mega ultra multumita. Insa nu sunt de acord, din principiu, cu aruncatul in slavi cand nu e cazul, numai asa, ca na… da bine. Cand e ceva ce imi place, spun. Ca acuma. Asadar: La noul Breslo imi place forte mult ca e ultra rapid. Multumesc pentru asta. :)
Mie imi place noul Breslo, am rabdare sa devina toate functiile active… forumul… lista de treasures… Iar pentru cei care muncesc la asta: nu mai luati in seama comentariile rautacioase… Sunt mai multi cei care apreciaza ceea ce faceti si asteapta linistiti, decat cei putini care striga tare ca au platit 10 lei degeaba… Se pare ca au uitat ca aproape un an au fost gazduiti aici gratis… si chiar daca Breslo nu functiona optim atunci cand era gratuit… totusi cineva se ocupa de el… Spor la treaba in continuare.
tag-urile deja scrise la categorii, se aseaza in rand cu literele lipite de alt tag…adica nu sunt separate de pauza sau virgula..cam asa : colieredinmargeledinpolimercumedalion …cele scrise ulterior de mine sunt separate de virgula si se vad bine.
se poate corecta aceasta eroare ? sa se distinga citet toate tag-urile
nu pot citi integral mes inbox,se suprapun,aveti aceeasi problema?
Nu reusesc sa maresc pozele suplimentare. Adica vad poza principala, dar daca dau clic pe celelalte 1/2/3 poze nu imi apar in stanga.
A, da, si nu-mi place ca sunt mai multe pagini cu produse la fiecare magazin. Imi placea formatul anterior unde dadeam doar scroll.
N-am sa repet tot ce s-a spus pana acum, e de la sine inteles ca si eu vreau sa revina totul la normal. Insa de vreo 5 zile cand intru pe breslo pe mine ma duce direct in magazinul lui anielski. Nu inteleg de ce. Sper sa se poata remedia si pb asta cat de curand ca deja ii stiu produsele pe de rost :D
Gata, am rezolvat :D
am o intrebare.
am vazut ca sub fiecare produs se specifica modalitatea de plata aleasa de vanzator.
eu nu accept plata ramburs,dar nu gasesc nicaieri sa scot acea optiune.
sper ca m-am facut inteleasa
sorry pentru off topic, dar ne-mergand forumul nu stiu unde sa intreb. Stie cineva ce targuri sunt in august in Bucuresti?
Multumesc anticipat :)
Imi cer scuze pentru ca insist, dar cand va fi acel “maine” cand totul va fi gata?
Multumesc.
Buna seara.In calitate de vechi cumparator pe breslo va felicit pentru initiativa de a dezvolta si imbunatati aceasta platforma.
Doresc sa va ajut cu cateva observatii constructive.
Ar fi in beneficiul tuturor {al cumparatorilor si al vanzatorilor} daca pana e gata noua varianta, ar fi afisat pe prima pagina un mesaj referitor la stadiul temporar al noului site.
Spre exemplu,abia zilele acestea intrand pe blog si citind comentariile am aflat ca se poate cumpara din nou pe breslo, pentru ca pana sa aflu de aici credeam ca tranzactiile nu sunt inca disponibile,fiind indusa in eroare de mesajul pop-up-ul care iti apare cand dai click pe “cumpara”.
Deasemenea poate ar trebui mentionat undeva ca listarea produselor din categorii,precum si cautarea dupa produse nu functioneaza corect, adica nu sunt afisate in cadrul unei categorii toate produsele care apartin acelei categorii.Mentionez ca produsele care nu apar in categoriile corespunzatoare sunt perfect disponibile in magazinele lor si deasemenea sunt numite si tag-uite corespunzator.
Majoritatea clientilor nu intra pe blog si nu citesc comentariile de aici.
Cine intra pentru prima oara zilele acestea pe breslo, isi faca o imagine inexacta a comunitatii.
Abia astept sa apara din nou impartirea pe categorii a produselor dintr-un magazin {teribil de practica},optiunea de raportare a produselor non-handmade si deasemenea pagina de profil a membrilor.
Sunt extrem de utile si placute noile optiuni introduse, precum impartirea detaliata pe categorii.
si eu sunt incantata de noile facilitati de pe breslo si vin cu sugestii, sper eu constructive:
1. ordonarea mesajelor din inbox in ordinea de la cele mai recente la cele mai vechi (acum e invers si nu poate fi modificata ordinea)
2. notificari pe email cand primim un mesaj pe breslo
3. posibilitatea organizarii produselor din magazin pe categorii pentru a facilita cumparatorilor o cautare mai usoara prin sutele de produse
4. listarea produselor din magazin intr-o singura pagina atunci cand sunt vizualizate magazinele de ceilalti, nu doar la administrarea magazinului
Informatiile despre mine din pagina de profil nu vor mai reaparea sau va trebui sa le scriu din nou? Multumesc:)
Buna,
Am vazut ca de acum este posibila si plata prin paypal si vreau sa va multumesc pentru aceasta initiativa. O zi buna!
Nu inteleg de la unii apare in nr produselor vandute ca au mai vandut ceva, si la altii nu…ca in cazul meu…Nu ca ar conta f mult dar cred ca tb luata in seama si asta pt cand veti aduce totul la normal…cat mai curand speram :)