Breslo … nou

Salutare la toata lumea si scuze ca nu am reusit sa comunicam cu voi in ultimul timp.

Dupa cum ati observat s-au schimbat unele lucruri pe Breslo. O sa mai existe o scurta perioada de vreme in care o sa facem stress-testing la noul soft si daca totul o sa decurga cum trebuie o sa implementam pe rand toate optiunile vechi cat si altele noi.

Tocmai am terminat sistemul de generare a platilor si ar trebui sa apara din nou acel mesaj in partea de sus a paginii. Toate platile efectuate prin transfer bancar au fost processate si o parte din cele prin mandat postal.

Exista o mare parte din voi care au platit prin mandat postal direct in cont, lucru care este rau, pentru ca identificam foarte greu tranzactiile efectuate de posta romana deci va dura mai mult pana vom confrma platile acestea.

Pana o sa avem din nou forum o sa va rog sa comunicati cu noi aici pe blog sau la [email protected]

De asemenea va rog sa ne sesizati orice problema/nelamurire indiferent de natura ei si incercam sa va raspundem cat mai repede.

[UPDATE 1] Am prelungit cu 5 zile perioada in care se mai pot face plati.

[UPDATE 2] Cautarea dupa magazine activa

[UPDATE 3] Feedback-ul activ

[UPDATE 4] Mesageria activa

[UPDATE 5] Produsele vandute active

[UPDATE *] Pentru maine sunt programate pagina de profil si favorites. Am vazut atat de multe comentarii rautacioase si malitioase … e pacat.

Multumim si o sa revin cu update-uri!

110 Comments

  1. Buna cred ca am facut si eu aceeasi greseala si am platit prin posta direct in cont…. Pana la confirmarea platii insa exista riscul ca magazinul meu sa fie inchis? (am un mesaj de avertizare cu ,,mai ai 5 zile …,,) Mai trimit odata copie dupa dovada platii undeva? Multumesc

    July 20, 2009
    Reply
  2. Simina said:

    Am 3 Observatii de facut:
    Prima, care nu e de fapt o observatie ci o… apreciere: vreau sa va felicit pentru ce ati facut cu breslo! :) Imi place noua varianta, si sunt ferm convinsa ca o sa-mi placa si mai mult cand va fi gata cu totul!!! Felicitari!!!
    A doua: mi se par mai greoi de facut modificarile la produse, la stocuri &co. Iar atunci cand termin de modificat ceva, ma trimite iar la prima pagina. Oare n-ar fi mai bine sa ma lase la pagina pe care eram, cu produsul la care am operat modificarile? De asemenea, imi place ca avem optiunea afisarii mai multor produse in pagina (daca ar fi dupa mine, mi-ar placea sa fie si 100 :)) ), dar din pacate dupa ce ma plimb printre produse si daca operez vreo odificare la unul dintre ele, cand termin de modificat ma intoarce automat la prima pagina si la optiunea cu 5 produse in pagina. Oare nu s-ar putea face ceva in sensul asta? Adica sa ramana in continuare atatea produse afisate in pagina cate am ales de la bun inceput?
    A treia: cand va fi gata noul breslo vom avea optiunea de a pune pret cu zecimale? Nu cred ca gresesc foarte tare daca spun ca toti vanzatorii de furnituri am fi mai mult decat incantati daca s-ar putea rezolva asta.
    Din partea mea, cam atat. Poate vor mai fi pareri si din partea altora.
    Inca o data felicitari pentru tot ce ati facut si veti mai face!
    Keep up the good work!!

    July 20, 2009
    Reply
  3. Laura Martini said:

    Buna!

    Am incercat sa imi fac cont dar nu am mai primit cel de-al doilea mesaj de confirmare a contului . Puteti oare sa ma ajutati?

    July 20, 2009
    Reply
  4. Mona said:

    Si eu ma gandeam la noua varianta breslo sa se rezolve si urm.problema: Eu sunt cumparator. Cand dau la optiunea feedback imi apar feddback-urile finalizate si cele nefinalizate, dar imi apar doar acelea pe care le-am dat eu vanzatorului. Eu as vrea sa imi vad si feedback-urile primite de la vanzator, iar pt aceasta trebuie sa intru la el in cont, apoi sa dau la feedback-urile lui, sa ma caut pe mine, sa intru la mine si sa vad feedback-urile. Ce as vrea eu este ca la optiunea feedback-feedback finalizat sa existe si acelea primite de mine de la vanzatori. C’est possible?:D
    Multam’

    July 20, 2009
    Reply
  5. irina said:

    Buna!Ce vreau eu sa stiu e cand vom putea accesa inbox-ul?!Am acolo adresa de mail a unei cliente si nu am apucat sa o salvez si as cam avea nevoie de ea.Merci :)

    July 20, 2009
    Reply
  6. Leti said:

    Mona,nu intri la vanzator in cont.eventual in magazin :P:P:P.
    luigi….cam cand va fi gata? ca atunci va fi probabil mai usor,cand totul e gata si vedem cum functioneaza sa venim cu feedbackuri/idei/sugestii/critici/aplauze.
    what do you say?

    July 20, 2009
    Reply
  7. gariana said:

    Cam in cat timp preconizati sa revina lucrurile la normal?

    July 20, 2009
    Reply
  8. Smaranda said:

    Am trimis azi un cu mandat postal obisnuit suma. Sper sa fie bine. Am trecut si codul breslo.
    Multumesc si spor la munca!

    July 20, 2009
    Reply
  9. Mona said:

    Eiii..Leti..cum ai vazut tu imediat ca am gresit:)))..in magazin da, nu in cont sau cine stie poate fac manarii si ajung in cont:)))

    July 20, 2009
    Reply
  10. Leti said:

    M. , spuneai ca esti tot timpul cuminte :)))

    parca mi-e dor de vechiul breslo :(

    July 20, 2009
    Reply
  11. ina said:

    Inca mai persista o problema, care mi se pare destul de… urata, nu se poate intra in magazine tastand adresa. Orice adresa, a oricarui magazin incerc sa accesez, dau tot de prima pagina a Bresloului. (Ma intreb cate vanzari s-u putut face in conditiile astea in ultima vreme?)
    Ah, si inca ceva, nu s-ar putea face cumva ca produsele din magazin sa fie intr-o singura pagina, cum era inainte? Defilai intr-o singura pagina si vedeai toate produsele. Acum daca sunt 10 pagini, zece clicuri… timp pierdut. Imi pierd eu rabdarea, ce sa mai astept de la un client…
    Ah, si inca ceva, incepusem sa recunosc magazinele dupa poza de la avatar. Acum vad ca asta a cam disparut

    July 21, 2009
    Reply
  12. luxiadesign said:

    Problema principala pe care o am acum este ca nu pot modifica textul de la magazinul meu. Adica: eu plec in concediu, iar livrari nu mai pot face decat 2 saptamani, dupa care o luna deloc. Desi pot face livrari doua saptamani, plata ar trebui sa se faca prin transfer bancar, pt. ca nu ar ajunge banii cat timp sunt aici. Asta mi se pare f.important sa apara la magazinul meu, pt. a sti clientul “cum sta treaba”. Or nu pot scrie nimic. Si o litera daca scriu, desi sterg tot ce era anterior, mi se spune ca textul e prea lung!!!!
    In plus, nu pot vedea produsele de la vandute, feed-backurile, nu pot scrie mesaje vanzatorilor/cumparatorilor….Si mie mi-e cam dor de vechiul breslo….

    July 21, 2009
    Reply
  13. havin said:

    buna , nu stiu daca e cineva la celalat capat al firului dar incerc si eu marea cu degetul…. incep cu cea calda- felicitari; stiu ce inseamna o implementare de soft, chiar stiu din experienta (am lucrat in domeniu) si tocmai de aceea vreau sa va felicit si va urez sa nu va descurajati repede. si tot din exp. stiu ca orice critica trebuie sa fie constructiva si deci nu trebuie sa va supere.
    mie personal mi-e greu sa lucrez cu noul b si astept cu nerabdare finalizarea implementarii lui…. nu merge nici o contorizare (ma refer la prod vandute); nu merge vizualizarea pe prod vandute, nu pot modifica nimic in capul de anunt al magazinului (as vrea sa spun ca as pleca si eu in vacanta)… nu am acces la mesagerie, la adrese… e f greu de lucrat asa, sant sigura ca stiti… nu stiu, poate ca a fost un pic cam prematura lansarea noului b, sau poate ne presa ceva si noi nu stim…. e foarte greu de tinut legatura cu clientii- de fapt de-a dreptul imposibil….
    haideti, trebuie sa va mobilizati chiar daca e vara:)))))
    sant sigura ca la capatul atator efortuti sustinute vom avea ceea ce dorim- un breslo performant si friendly.

    thnx

    July 21, 2009
    Reply
  14. Maria G. said:

    Buna ziua,

    M-am inregistrat cu un cont pe Breslo, am primit e-mail si am confirmat, insa cu toate acestea nu ma pot loga. Imi puteti spune ce mai trebuie sa fac?

    Multumesc pentru ajutor!

    July 21, 2009
    Reply
  15. Zebru said:

    Eu astept sa se finalizeze pentru ca deocamdata e f frustrant. Ma chinui sa editez un produs. Salvez. Vreau sa editez altul si imi spune ca deja am unul in curs de editare si nu pot edita doua. Prima actiune nu se finalizeaza oricate “salveaza” as da, asa ca renunt. Versiunea asta promite. Dar pana nu e gata dau vina pe acest lucru pentru neajunsuri. Ne auzim cand sta varianta noua pe ecran in toata splendoarea. Pana atunci, mult spor :).

    July 21, 2009
    Reply
  16. Zebru said:

    Ma ambitionez sa imi editez si descrierea magazinului, ca plec in concediu. Adaug cca 17 caractere. Primesc acest mesaj: Descrierea magazinului este prea lunga ! (maxim 65535 de caractere). Are you kidding me?! I give up.

    July 21, 2009
    Reply
  17. admin said:

    Zebru

    1. Bagi un produs in editare, editezi pasul 1 sau 2 sau 3 sau toate si pe urma te duci la pasul 4 si apesi acolo Salveaza. O sa pun un buton “Salvare rapida”.

    Noi am gandit ca de fiecare data cand editezi/adaugi un produs sa treci obligatoriu prin pasul 4 – cel de verificare generala a produsului … nu stiu daca e bine sau nu dar o sa pun un buton de salvare rapida

    2. Greseala noastra la descrierea magazinului … scuze! Am remediat acum

    July 21, 2009
    Reply
  18. admin said:

    Maria G – au fost probleme 2 zile la inregistrare – daca ai nimerit in cele 2 zile e posibil sa existe erori. Ai 2 solutii:

    1. In link-ul de validare pe care l-ai primit, s-a strecurat un “/” in plus:

    link-ul e de forma http://www.breslo.ro//Register/?validate=……
    si ar trebui sa fie http://www.breslo.ro/Register/?validate=…. deci elimina primul “/” dupa “breslo.ro”

    (nu stiu cat de clar am fost in explicatii – te rog sa ne trimiti mesajul pe care l-ai primit la inregistrarea contului pe [email protected] si o sa rezolvam problema)

    2. Inregistrezi inca o data contul.

    July 21, 2009
    Reply
  19. admin said:

    havin – ai dreptate 100% – sincer nici eu nu stiu de ce ne-am grabit :D eu sper ca saptamana viitoare sa termin de implementat toate sectiunile vechi

    luxiadesign – sper ca merge acum editarea descrierii/numelui magazinului – cum i-am spus si lui havin sper ca saptamana viitoare sa fie gata majoritatea lucrurilor

    ina – s-a rezolvat problema cu adresele magazinelor (subdomeniile). pentru produsele din magazin paginatia era necesara. lipseste totusi optiunea de “Arata x produse” pe pagina dar o sa o implementam. poza de la avatar exista, nu a disparut.

    Smaranda – e totul ok multumim frumos

    gariana – saptamana viitoare

    Leti – inca putin…si mie mi se pare ca parca e dezbracat siteul acum :((

    Mona – sectiunea de care zici tu este pentru a edita feedback-urile. din pacate sectiune de feedback public (primite si lasate altora) nu e activa inca

    July 21, 2009
    Reply
  20. admin said:

    Laura Martini – vezi te rog mesajul pentru Maria G de mai sus

    July 21, 2009
    Reply
  21. admin said:

    Simina

    1. multumim, din pacate nu e gata :(

    2. te referi la faptul ca te trimite la “Lista mea de produse” ? O sa incerc sa fac ceva sa tina minte optiunea aleasa – am notat

    3. am notat

    Mihaela Chescu – ti-a disparut mesajul?

    July 21, 2009
    Reply
  22. Mona said:

    Multumesc pt raspuns…acum nu merge nici sa dau click pe magazinele vanzatorilor( cei care imi apar la feedback), de fapt merge, dar ma duce la prima pagina. Sper sa mearga totul ok in curand. Multa bafta la implementarea noului soft!

    July 21, 2009
    Reply
  23. luxiadesign said:

    Mersi de ajutor! Merge acum! :-)

    July 21, 2009
    Reply
  24. Zebru said:

    :) multumesc pentru raspuns. Eu vroiam sa editez doar numarul de bucati dintr-un produs, nu vroiam sa trec prin toti pasii, pentru ca restul ramanea neschimbat. O sa mai incerc dupa ce ma intorc din concediu, poate pana atunci Breslo va redeveni familiar, pentru ca acum ma simt in el ca-ntr-o tara straina unde nu prea stiu limba. Sa ne revedem cu bine. O vara fumoasa.

    July 21, 2009
    Reply
  25. Hey, mie imi place mult noul Breslo. Si presimt ca o sa imi placa si mai mult cand o sa fie active toate optiunile. :)
    Mi se par super ideeile “vezi politica acestui magazin” si “modalitatile de plata acceptate”.

    Nu prea inteleg eu ce e cu noile costuri de livrare: “catre alte orase” se refera la alte orase din tara in care esti?(in cazul meu germania, in cazul multor altora romania? Si “catre alta tara” la toate orasele din tara respectiva (alta decat tara in care esti)? Dar cred ca ma lamuriti voi mai incolo.

    Felicitari si pentru implementarea de “etcihete” pesonalizate. Acum ma duc sa vad daca functioneaza editarea descrierii magazinului :) Keep up the good work!

    July 21, 2009
    Reply
  26. Myriam said:

    Buna. Am scris ieri un e-mail catre [email protected], la care am atasat dovada platilor pentru magazin. Mesajul de avertizare inca nu a disparut, si ar mai fi 3 zile…Am platit prin mandat postal, insa se pare ca am trimis pe adresa de PFA, se pare ca in cont..Nu stiu, insa as vrea sa facem cumva sa fie totul OK. Multumesc.

    July 22, 2009
    Reply
  27. admin said:

    CinnamonCloves – alte orase din tara ta. Alte tari – orice oras din tara respectiva. Vezi ca ti-am dat un mail acum cateva zile si nu mi-ai raspuns – sper ca a ajuns unde trebuie :D

    Myriam – e ok, am confirmat plata dar urmatoarea plata prin posta o sa te rog sa nu o mai faci in cont ci direct la adresa indicata acolo. Motivul este ca se lucreaza imposibil de greu cu posta romana la tranzactiile bancare :( Multumim!

    July 22, 2009
    Reply
  28. Maria G. said:

    Buna ziua,

    Din pacate solutia a doua nu functioneaza, imi da eroare! Imi spune ca sunt deja inregistrata cu numele si cu adresa mea de e-mail.

    Deci, o sa incerc prima varianta. Trimit mesaj catre voi ( [email protected] ) sa ma ajutati cu rezolvarea problemei.

    Astept raspuns!

    Multumesc

    July 22, 2009
    Reply
  29. havin said:

    hei, nu mai pot posta produse pe b…. s-a busit obtiunea asta sau ce? imi apare o veche inregistrare cand merg in sesiunea pt produse nou… incerc overwrite da nu apare nicaieri pe urma…..
    nu mai inteleg nimic!

    July 22, 2009
    Reply
  30. havin said:

    thnks s-a deblocat cred ca era ceva general ca a inghetat totul pe b….
    of of of! sa nu ne pierdem cu firea:))))))
    hai succes ca nu mai e mult!
    ah sa nu uit- am trimis si eu un mail cu copia de la decontul platii asa ca daca primit un format ciudat de .odt- de la mine e:))))))… nu stiu de ce mi l-a luat asa n-a fost chip sa-l conving sa-l trec in clasicul .doc da stiu ca santeti baieti destepti si-l vedeti voi pana la urma.

    July 22, 2009
    Reply
  31. Myriam said:

    Multumesc pentru raspuns. Data viitoare voi efectua plata astfel incat sa nu mai existe astfel de probleme. O zi buna tuturor!

    July 22, 2009
    Reply
  32. Dora said:

    Si mie imi place noua versiune si astept definitivarea site-ului…Acum nu pot aranja produsele pe categorii in magazin, nu am inbox, feedback, nu am primit anunt de comanda, desi stiu sigur ca mi s-au comandat niste coliere…Luigi, ti-am scris despre aceasta comanda ce trebuia sa apara si nu mi-ai raspuns.
    Imi apare automat ca eu accept si plata prin cont bancar, numai ca eu nu am asa ceva ! accept plata DOAR ramburs sau vanzarea directa celor din Buzau.

    July 23, 2009
    Reply
  33. Dora said:

    Ce inseamna “etichete personalizate” ? am observat cand am incarcat un produs, dar n-am stiut ce sa fac.

    July 23, 2009
    Reply
  34. luana2050 said:

    sal.
    o sa mai apara treasury? era o chestie care ma facea sa intru de multe ori pe zi pe site…asa….de cand s-a modificat nu am mai postat nimik….k nu imi place…..parca nici nu imi vine sa intru sa vad k nu merge…. momentan b mi se pare greoi si neprietenos.. stiu ca munciti mult la el, stiu k e o groaza de munca……dar seamana atat de mult cu etsy…:(…poate o sa fie mai prietenos cand o sa fie terminat…….. e bine k a reaparut poza de la avatar. ar fi bine sa putem alege cate produse sa fie afisate pe prima pagina. de asemenea, feedback-ul era foarte util, si numarul de afisari, si faptul ca puteam vedea ce produse a vandut cineva, si cautarea dupa produs…. poate o sa le avem din nou dupa terminarea b

    July 23, 2009
    Reply
  35. CrystalSpring said:

    In primul rand felicitari pentru noul site si astept cu nerabdare varianta finala.
    Pana atunci, am o intrebare. Am vazut ca a aparut din nou avatarul, insa as vrea sa-l schimb…pentru ca m-am intors din vacanta si nu mai e de actualitate.
    Se poate schimba in versiunea de acum…sau imi scapata mie ceva?
    Multumesc pentru raspuns.

    July 23, 2009
    Reply
  36. Diana said:

    Buna ziua!
    Nu stiu daca a mai pus cineva aceste intrebari: a primit careva vreo comanda de cand breslo se “renoveaza”? O sa mai fie vreodata accesibil “feedbackul” primit de la toti clientii? Cred ca a trecut mai bine de o saptamana de cand am achitat taxa pentru urmatoarele 3 luni si inca nu am reusit sa ma bucur de acest privilegiu. Se poate estiam cand va fi gata totul?

    Multumesc!

    July 23, 2009
    Reply
  37. luana2050 said:

    am pus si eu produse. nu e chiar asa rau, dar n-am eu rabdare pana la finalizarea b. o chestie care imi place e k nu mai face reincarcarea paginii cand alegem subcategoriile.

    July 23, 2009
    Reply
  38. Dana said:

    Nu-mi place noul look Breslo. Nu-mi place din mai multe motive:
    1. Dureaza prea mult aceasta reinnoire a sistemului. Poate vreau sa cumpar ceva, sa cercetez, sa vad ce-au mai vandut unii, altii, sa vad cui ii mai place un magazin sau altul – lucruri pe care le faceam cu placere inainte si care ma relaxau enorm! Ma enerveaza ingrozitor treaba asta.
    2. Vreau sa pot sa fac zoom la poze. De ce nu mai pot?
    3. Ati modificat ideea. Inca ma incurc cu ideea ca ce era inainte in stanga, acum e in dreapta. E total anapoda!

    Singurul lucru care imi place legat de noul look este faptul ca merge mult mai rapid ca inainte. Ok, sunt multe imagini, aveti nevoie de un server bun, de una sau alta. Dar nu va puteti grabi putin? Si sa lasati in continuare anumite optiuni (precum cea cu zoom-ul)?!? Va rog. Ma streseaza ca nu ma pot desfasura pe site in niciun fel.

    July 24, 2009
    Reply
  39. Maria G. said:

    Buna ziua,

    Tocmai am deschis un magazin. Imi puteti da mai multe detalii legate de plati? Ce trebuie platit? Cat? Unde?

    Multumesc si o zi placuta!

    July 24, 2009
    Reply
  40. nahoot6 said:

    @diana: eu am primit comenzi de cand se “renoveaza” breslo si sunt sigura ca sunt cumparatori care dau comenzi. insa sunt de parere ca , momentan, numarul comenzilor este mult mai mic decat cel inregistrat in timpul vechiului breslo. mi se pare normal, totusi, avand in vedere ca in acest moment site-ul nu este atat de “prietenos”. insa va fi, cu siguranta :D
    ps: ce nu imi place momentan este ca atunci cand dau un feedback cuiva am sentimentul ciudat ca nimeni nu o sa il vada. si cum au existat probleme cu “neseriosii” inainte, ma tem sa nu existe si altele pana ce breslo va fi finalizat.
    o zi minunata tuturor!!! :D

    July 24, 2009
    Reply
  41. CrystalSpring said:

    Si inca ceva…daca un produs are incarcate 4 poze nu se vede decat prima. Daca dau click pe celelalte 3 nu se incarca nimic…

    July 24, 2009
    Reply
  42. lucashop said:

    Buna,tuturor….am incercat si eu sa comand ceva,si nu pot comanda mai multe bucati din acelasi produs……..trebuie sa repet comanda…….dar daca vreau 50 de bucati?????
    La fel si eu vreau sa modific mesajul de la inceput cum ca am venit din concediu…..dar nu pot……si nu pot lua legatura cu nimeni…cand se termina ajustarile???

    July 24, 2009
    Reply
  43. admin said:

    lucashop – poti sa comanzi mai multe bucati din acelasi produs

    1. Adauga in cos
    2. 1/2/3/4/5/…n produse in cos – selectezi cate bucati vrei.
    3. Apesi “Actulizeaza”

    Care mesaj de la inceput? Daca te referi la descrierea magazinului, ea se poate modifica fara probleme.

    July 24, 2009
    Reply
  44. admin said:

    CrystalSpring – se vad toate imaginile de la produse, nu e niciun fel de problema.

    Maria G. – daca ai deschis un magain o sa iti apara un mesaj in partea de sus a paginii – nu ai cum sa il ratezi – dai click pe el si urmezi pasii de acolo. Tot acolo ai toate informatiile de care ai nevoie. Daca nu te descurci te rog sa ne scrii un mail la [email protected]

    Dana

    1. Ai dreptate
    2. Merge acum
    3. Am incercat sa impunem o coerenta in structura intregului portal si de aceea am mutat in dreapta-stanga.

    Saptamana viitoare o sa fie mult mai ok.

    July 24, 2009
    Reply
  45. admin said:

    Diana – saptamana viitoare

    CrystalSpring – nu merge acum :( saptamana viitoare o sa mearga

    luana2050 – tot ce a fost pana acum o sa fie si saptamana viitoare

    Dora
    – “…categorii in magazin, nu am inbox, feedback,…” o sa fie saptamana viitoare
    – nu stiu despre ce comanda e vorba dar comenzile functioneaza corect acum nu sunt probleme deloc
    – etuchetele sunt cuvinte cheie pe care le atasezi unui produs. Etichetele ajuta cumparatorii sa gaseasca produsele tale pe Breslo. Etichetele personalizate ii ajuta pe cumparatorii care folosesc optiunea de cautare in loc sa navigheze prin categoriile Breslo.

    July 24, 2009
    Reply
  46. Dana said:

    Multumesc pentru eforturi si raspuns. Ma simt mai bine acum. De-abia astept sa se finalizeze renovarea si sa mearga toate bine ca si pana acum. :)

    July 24, 2009
    Reply
  47. lucashop said:

    OK,multumesc,vad ca s-a rezolvat…singura dorinta o mai am in legatura cu vizualizarea produselor vandute….

    July 24, 2009
    Reply
  48. Cinnamon said:

    Luigi, am facut si eu azi plata prin Paypal (ce biiine ca nu a trebuit sa apelez la internet bankingul meu, bine ca ati introdus si Paypal!). Sper sa dispara mesajul de sus in curand.

    Cred ca ar trebui sa avem un pic rabdare pana B revine la “normal” si la functionalitate completa. Sunt sigura ca toate functiile pe care le-am avut inainte vor reveni si pe noua platoforma. Poate sunt eu asa relaxata ca nu prea imi vin comenzi pe B :P dar cred ca cu totii ar trebui sa avem putina rabdare :)

    July 24, 2009
    Reply
  49. Dora said:

    Luigi, comanda mi-a facut-o monidevinti..iti arat un fragment din mesajul ei
    “Dora draga,
    mi-am facut cont pe Breslo, am facut comanda de doua zgardute, sper ca am facut bine si iti va aparea comanda.
    Am inteles ca ajunge la tine,la vanzator.
    Spune-mi cum stam, cand afli”

    dupa o saptamana m-a intrebat iar “Dora draga,
    cum e cu comanda, stii ceva?”
    “Am facut-o in seara aia, i-am dat si unei alte prietene adresa.. Zicea ca s-ar uita si ea, sa cumpere cate ceva.”…

    si eu nu am primit nici un anunt de comanda !

    July 25, 2009
    Reply
  50. alina said:

    am pus in magazin un produs nou. ce e enervant e ca a trebuit sa aleg unul din tag-urile breslo ca sa-mi salveze produsul, in conditiile in care produsul meu nu se incadra in niciunul din tagurile puse ca optiune.

    cred ca ar trebui ca lista de taguri sa fie mai numeroasa, sau sa nu mai fie obligatorii tagurile predefinite. (ca sa nu mai fiu nevoita sa aleg pentru un colier din pasta ceramica tagul de “metal” :P sau altele )

    July 25, 2009
    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *