“Ma asteptam sa vand mai mult…” Am spus-o cu totii la un moment dat. Te uiti la creatorii cunoscuti si te intrebi: “Pe ei de ce ii vad mereu, peste tot?”
E simplu. Pentru ca ei se ocupa activ de propria lor promovare. Fie ca o fac independent sau ca apeleaza la ajutorul specialistilor, vanzatorii de succes au inteles ca nu trebuie niciodata sa depinzi de altii sa te promoveze. Folosesc toate uneltele disponibile si profita de fiecare oportunitate pentru a se face cunoscuti.
Vestea buna e ca oricine poate face asta! Breslo e construit ca sa te ajute sa fii vizibil. Ai la dispozitie absolut toate uneltele de care ai nevoie ca sa devii cel mai cunoscut magazin din comunitate, prin forta proprie.
Poti alege intre 2 abordari:
1. Promovarea gratuita – in care investesti timp si te bazezi pe propriile abilitati de marketing
2. Promovarea platita – in care investesti bani si profiti de experienta testata a expertilor
Foloseste frecvent macar una dintre ele si iti vei creste substantial vanzarile. Combina-le, si poti sa traiesti lejer doar din handmade!
Azi vorbim despre prima varianta – promovarea gratuita. Despre rezultatele celei platite informeaza-te aici si urmareste blogul pentru mai multe tips&tricks.
Breslo e mult mai mult decat un simplu loc unde iti expui produsele. E o platforma complexa, cu numeroase unelte si sectiuni care ii ajuta pe vizitatori sa iti gaseasca si cumpere produsele. Asigura-te ca profiti de toate!
1. Galeriile – “Produsele selectionate cu atentie” de pe prima pagina Breslo
Galeriile sunt colectii de produse alese de membrii comunitatii. Ele sunt afisate pe prima pagina, prin rotatie. Sunt complet gratuite si le poate crea oricine.
• Iti poti include propriile produse
• Sunt complet gratuite
• Poti crea oricat de multe
• Le gasesti aici
2. Ghidurile de cadouri – selectii de produse in functie de trenduri si sezon
Ghidurile de cadouri sunt create si actualizate de carte Echipa Breslo. Ca sa apari in ele, urmareste indicatiile de mai jos:
• Creeaza periodic cateva produse pentru fiecare Ghid
• Fotografiaza produsele intr-un mod cat mai profesionist
• Adauga des produse noi in magazinul tau
• Le gasesti aici
3. Forumul – locul de intalnire al celor mai active cercuri handmade
Forumul este inima comunitatii. E o ocazie excelenta sa inveti si sa te faci remarcat de power-userii Breslo.
• Prezinta-te in sectiunea “Bine ai venit”
• Participa la Concursurile organizate de comunitate pe Forum
• Cere sfaturi membrilor mai experimentati
• Intra pe Forum aici
4. Blogul Breslo – sursa de noutati a comunitatii
Aici sunt descoperite cele mai noi produse si magazine de pe plaforma, precum si povestile din spatele lor. Poti sa te asiguri ca apari pe blog daca ne trimiti materialele de mai jos pe [email protected]
• Fotografii frumoase pentru sectiunea “Cum arata atelierul tau”
• Tutoriale create de tine
• Articole folositoare de marketing scrise de tine
• Intra pe Breslog
5. Concursurile oficiale – Ocazia perfecta sa le arati tuturor ce stii sa faci
Pe langa premiile foarte generoase, concursurile Breslo au si o expunere extraordinar de mare. E important sa participi la cat mai multe. Chiar daca nu prinzii din prima premiul cel mare, vei castiga cu siguranta foarte multi admiratori.
6. Promotii si Oferte – Sectiune speciala pe prima pagina Breslo
Probabil cel mai eficient mod sa atragi clienti noi e sa faci o reducere. Fii generos si urmareste pasii de mai jos:
• Citeste cu atentie Regulamentul sectiunii
• Posteaza oferta ta pe Forum, in rubrica Promotii si Oferte. Va aparea automat pe Prima Pagina
7. Pagina de Facebook Breslo – fa cunostinta cu fanii Breslo
Pagina oficiala Breslo este un loc de intalnire pentru toti cei pasionati de handmade – atat vanzatori, cat si cumparatori. Interactioneaza cu fanii Breslo si vei castiga noi clienti.
• Comenteaza la postarile oficiale
• Raspunde-le ceilorlalti fani Breslo
• Like & Share postarilor care iti plac
• Vezi aici pagina Facebook
Tu ce alte trucuri mai folosesti pentru a ramane in atentia publicului? Spune-ne mai jos, in comentarii.
Multumim ! Si La multi alti ani inainte!
Multumim pentru sfaturi. Extrem de utile …
Multumesc pentru un ghid foarte util. Am aflat cateva tips-uri numai bune de urmat.
LA MULTI ANI !!! :)
Multumesc pentru ideile de marketing….foarte folositoare ! In ghidul de cadouri cum se pot adauga produse ?
In ultima instanta creatiile sunt singurele care iti asigura vanzarea iar ceea ce scrie mai sus este pur teorie. Din experienta mea:
1. de-a lungul perioadei de cand activez pe aceasta platforma cu magazinul Kiti si in special perioada de inceput cand eram mai exuberanta si mai naiva, am facut cateva galerii care nu au aparut niciodata. In plus am observat ca sunt putine magazine care se schimba . In general apar cam aceleasi.
2. am avut si am produse doar unicat si majoritatea de autor care se pot incadra in mai multe ghiduri dar am aparut o singura data pe la inceputuri
3. am activat la greu la inceput, iar in etapa a doua mai putin pe forum, am participat si particip in continuare la concursuri castigand si diverse premii dar asta nu m-a ajutat sa vand mai mult.
4. am aparut pe blog la sectiunea “cum arata atelierul tau” dar pentru articole, mi s-a spus ca trebuie sa am nu stiu ce aprobare de colaborare si doar colaboratorii pot participa cu articole.Nu mi-a fost de folos.
5.concursurile oficiale – am participat o data intr-un concurs cu decoratiuni de Craciun si m-am lecuit.Mi-am dat seama ca nu cel mai bun sau cel mai frumos castiga ci cine trebuie sau cel care are galeria de prieteni si cunoscuti mai mare si aici nu este vorba numai de creatiile mele ci de toate.La unele care nu erau nici cele mai reusite crestea punctajul dintr-o data de la o ora la alta cu 100 de punctesau mai multe ajungand in capul listei , zona de vizibilitate maxima..In concluzie = sursa de enervare si frustrari care a si fost comentata de multe persoane pe forum adica aceste observatii nu-mi apartin doar mie.
6. La promotii si oferte recunosc ca mi-a cam scazut entuziasmul
7. da, aici a mers intr-adevar dar pe Kiti.atelier, adica pagina mea proprie si facandu-va si voua reclama, rugam clientele sa intre in magazinul meu sa comande produsul dorit.
Si 8. bonus- reclama platita, desi am avut naivitatea sa cred in campanii mi-am dat seama ca-i un joc al platformei care mie nu-mi este de nici un folos atata timp cat produsele apar sub sigla breslo si nu Kiti (a magazinului propriu).
In concluzie: nu am vanzari foarte multe dar am cliente fidele, nu conteaza cate trucuri folosesti daca lucrarile nu te scot din anonimat.In rest trebuie sa recunosc ca aceasta platforma este bine organizata, usor de navigat , cu toate ustensilele la indemana si deci cautata.Va urez succes tuturor si-mi cer scuze daca opinia mea exprimata cu sinceritate a suparat pe cineva.Mult succes tuturor.
Pentru ca tot vorbim de trucuri pentru a ramane in atentia publicului, unul din cele mai importante este NOUTATEA.Sa iesi pe piata cu ceva inedit, care sa atraga.Deviza mea este :“Niciodată să nu o iei pe un drum cunoscut, Pentru că el te va conduce numai pe unde au fost alţii.” (Graham Bell) De cele mai multe ori copiind alti creatori o facem intotdeauna mai prost decat originalul.Mergand pe tehnici cunoscute intotdeauna cei cu vechime si experienta o vor face mai bine decat noi .Mergand pe inovatii si tehnici freeform putemaveaq succes si in ultima instanta vanzari.
Kiti, multumesc pentru sinceritatea cu care ti-ai spus opinia – chiar m-ai ajutat sa vad mai clar situatia!
Buna ziua ,
Eu cred ca aceste sfaturi sunt foarte utile ,indiferent de unele opinii mai putin pro . Combinatia acestor unelte gratuite de promovare ,impreuna cu permanenta reinventare si noutatea sunt garantat cheia succesului si se poate trai chiar bine din handmade !Va doresc tuturor mult succes! Corina
Merci pentru sfaturi!
Multumesc pentru sfaturi, sper sa reusesc. Mult succes tuturor!
[…] 5 reguli esentiale ca sa vinzi mai mult • 7 unelte promo gratuite pe care nu le folosesti destul • Ce sa faci ca sa ai mai multe click-uri pe Breslo • Cum sa te promovezi in Unica, Avantaje, […]