Relatia cu clientii (customer service) – marile companii o fac cel mai bine si ii recunosc importanta, dar noi ii putem adauga o nota personala si putem oferi clientilor nostri o experienta unica in urma careia vor reveni cu drag la noi!
Cu siguranta nu are rost sa insist pe cat de importanti sunt clientii pentru noi si mica noastra afacere. Iar in domeniul handmade se intampla de multe ori sa se lege prietenii si simpatii intre client si vanzator, se formeaza o legatura unica si personala bazata pe o afinitate comuna – produsele handmade.
insigne – zebru
– Gandeste-te la experientele pe care le-ai avut ca si cumparator: ce ti-a placut si ce nu, ce te-a impresionat sau dezamagit si la toate detaliile care au facut din acea experienta una placuta sau neplacuta.
– Completeaza cu cat mai multe detalii rubrica ‘Politica magazinului’. Incearca sa anticipezi ce intrebari ar putea avea potentialii clienti si noteaza raspunsurile in categoria ‘Politici aditionale si Intrebari frecvente’ ale magazinului tau.
– Multumeste pentru comanda printr-un mesaj trimis pe mail, dar si in scris pe un cartonas care sa insoteasca produsul.
– Ofera un ambalaj dragut produsului tau si astfel cel care il va primi va fi incantat de grija cu care l-ai ambalat si va simti ca primeste de fapt un cadou. Totusi, nu uita sa te asiguri ca pachetelul este bine pregatit pentru calatoria sa cu Posta.
Inel inima – SmallPaintings
– Include in pachetel si o mica atentie. Poate fi orice lucrusor dragut care nu te costa foarte mult, dar care va fi spre incantarea celui care il primeste: o mostra, un semn de carte, o felicitare, un plic colorat sau altele
– Incearca sa raspunzi la fiecare mesaj in maxim 24 de ore. Promptitudinea este un semn de respect si profesionalism si este intotdeauna apreciata.
– Evita sa folosesti cuvinte cu sens negativ. De exemplu, in loc sa spui ca nu se poate un anumit lucru pe care clientul l-a sugerat, poti spune ca acel lucru este contrar politicilor practicate de magazinului tau, dar puteti gasi impreuna o solutie alternativa.
– Comunica! Trimite un mesaj de confirmare a primirii comenzii, precizeaza cand vei expedia coletul si eventual poti reveni cu un mesaj sa afli daca acesta a ajuns cu bine si daca clientul este multumit.
Sper ca gasiti de folos aceste sugestii si va invit sa le impartasiti si pe ale voastre!
Be First to Comment