Este oficial! Iarna s-a instalat şi suntem deja la mijlocul sezonului cadourilor! Acum este momentul să fim mai generoşi, să face numai lucruri bune, dar este şi momentul să ne răsfăţăm clienţii! Doar nu vrem sa rămânem înca un an cu produsele create special pentru Crăciun, nu? :)
Măr Ionatan – handMADEina
Astfel, mai jos găseşti o serie de propuneri pentru promoţii au aromă de sărbătoare.
1. De departe, cea mai populară promoţie este transportul gratuit pentru orice produs în această perioadă. Am putea spune că “free delivey is the new black”!
2. Oferirea de cadouri la fiecare achiziţie! Personal, consider că pentru ca această promoţie să aibă succes este recomandat să arăţi care este cadoul oferit şi să fie unul care să stârnească dorinţa de a-l avea.
3. Clasica “cumpără un produs, iar al doilea este la jumătate de preţ/gratis”. Bineînţeles produsul cu preţ redus este cel cu preţul mai mic, nu uita să precizezi acest lucru.
4. Produse cu un preţ unic, modest. Aici poţi include produsele special create pentru sărbători sau altele pe care le consideri potrivite pentru a fi cumpărate în această perioadă.
5. Reduceri procentuale. Tu alegi procentul, după cum crezi de cuviinţă. Ca să fie mai interensat poţi modifica procentul de la o săptămâna la asta.
6. Poţi oferi un cupon/voucher cu discount la fiecare achiziţie, pentru a-i încuraja pe clienţi să revină în magazinul tău.
Pe când transportul gratuit şi oferirea de cadouri sunt mai mult un cadou de la tine pentru clienţii tăi, un stimulent pentru a cumpăra ceva din magazinul tău şi nu din cel vecin, promoţiile de la numerele 3, 4 şi 5 au scopul de a încuraja cumpărarea de mai multe produse.
Guleraş – fazinee
7. Poţi organiza un concurs/tombolă. De exemplu, toţi clienţii dintr-o anumită perioadă participă la concurs, câştigătorul se alege aleator. În cazul unui concurs este foarte important ca premiul să fie cât mai generos pentru a-i încuraja pe potenţialii clienţi să participe.
8. Un mare favorit al tuturor – giveawayul! Acesta presupune ca pentru o mică acţiune din partea clienţilor şi nu numai, se pune un frumos şi interesant premiu la bătaie. Scopul unui giveaway este să atragi atenţia asupra produselor, iar cel oferit cadou să-l transforme pe câştigător într-un client fidel, pe care să-l răsfeţi la diferite ocazii. Poţi organiza un giveaway pe orice temă, la fel şi în cazul concursurilor.
Nu uita să postezi un anunţ despre promoţia organizată de tine în rubrica dedicată acestui subiect pe forum, în descrierea magazinului, dar şi pe blog, Facebook, Twitter, MySpace, etc.
Ce alte promoţii ai mai încercat? Care au avut cel mai mare succes?
Îţi doresc un sezon cât mai plin şi spor la vânzări!
[…] This post was mentioned on Twitter by CDB, breslo. breslo said: si Anca Boeriu vorbesc despre promotii, concursuri si giveaway http://fb.me/wzhAUivH […]
foarte interesant articol!!!!!!