“Breslo.ro este școala de artizani, am știut din prima clipă că acesta va fi locul unde voi putea pune în aplicație toate informațiile adunate în anii de studii. Aici intâlnești cei mai buni creatori din toate domeniile. Este minunat să fii în locul unde aparții cu adevărat.”
Nu stim voi, dar noi ne-am cam obisnuit ca dupa 8 ore de stat la birou, sa ajungem acasa si sa ne rasfatam. Si cand spunem rasfat nu ne referim la seriale :). Nu, nu, ne referim la genul acela de rasfat, cand in camera e racoare, pe fundal se aude Janis Joplin, iar tu te scufunzi intr-o cada plina ochi cu spuma. Inchizi ochii, respiri adanc, fredonezi cateva versuri, iar viata pare din nou suportabila.
Ce vrem sa spunem cu asta: fiecare dintre noi are micile sale ritualuri, pe care le urmeaza cu sfintenie la finalul zilei. Unii merg cu bicicleta, unii isi cumpara ceva frumos, altii alearga, altii savureaza o inghetata, iar altii… se bucura de faptul ca exista oameni care sunt acolo pentru ei, care ii ajuta sa treaca peste obstacolele zilei, oferindu-le o mica evadare.
Exact asta face si draga noastra Iulia, care ne pune la dispozitie o serie de cosmetice naturale, perfecte pentru rasfatul de peste zi. Pe Iulia o cunoastem deja de 4 ani de zile. Am vazut cum a incarcat primul produs in magazinul ei, NATURALSHOP, am vazut cand a avut prima vanzare, dupa care am luat parte la incarcarea celorlalte produse, pana in prezent, cand a devenit unul dintre magazinele de top de pe Breslo, intr-un domeniu pe care noi, cel putin, il consideram dificil: cel al cosmeticelor naturale.
Ce ne-a placut tare mult la povestea ei a fost chiar inceputul: sa incepi o afacere din simpla pasiune pentru plante, pe care le cresti in propria gradina, sa-ti faci singura retetele pentru cosmetice… asta inseamna ambitie si dedicare pentru lucrurile care te inconjoara. Fiecare dintre noi avem lucruri dragi, dar cati dintre noi profita in acest fel de ele? :)
Pentru ca suntem tare, tare curiosi (doar ne stiti) de cum a reusit Iulia sa faca fata provocarii, aflam in randurile de mai jos, pentru ca, normal, i-am furat un interviu. Nu a avut cum sa scape de noi, asa ca i-am adresat fel de fel de intrebari. Vedeti mai jos ce a iesit, si nu uitati sa aruncati un ochi in magazinul NATURALSHOP.
B: Iulia, care crezi că a fost rețeta succesului în cazul tău?
I: Rețeta succesului meu: căutare, pasiune, răbdare și dăruire! Respectăm și iubim natura, dăruim iubire fiecărei plante cultivate de noi și suntem răsplătiți la rândul nostru. Înmagazinăm în fiecare produs energie, bucurie și fericire.
B: Simți că ți s-a schimbat viața de când ai început să faci astfel de cosmetice?
I: Atunci când creezi lucruri inspirate din bogăția naturii, ești poate cel mai fericit om! Dăruind energie vitală din plante, oferim sănătate și bucurie tuturor! Totul a început acum mulți ani, când am vrut să aduc mai aproape toate plantele pe care le-am studiat! Sunt o persoană optimistă și pozitivă, găsesc bucurie în fiecare plăntuță.
B: De ce ai ales Breslo ca să îți vinzi produsele?
I: Breslo este școala de artizani, am știut din prima clipă că acesta va fi locul unde voi putea pune în aplicație toate informațiile adunate în anii de studii. Aici intâlnești cei mai buni creatori din toate domeniile. Este minunat să fii în locul unde aparții cu adevărat.
B: Cum a evoluat afacerea ta în timp? Ce așteptări ai de la ea în continuare?
I: Afacerea mea a prins un contur deosebit, am reușit să creez un brand – IEHANA COSMETICS – produse cosmetice organice pe bază de ingrediente active și apa alcalină KANGEN (suntem, de fapt, singurii din lume).
În magazinul nostru de pe Breslo.ro avem cea mai mare varietate de produse naturale, producție proprie, rețete și culturi eco pentru plante. Săptămânal postăm produse noi, încercăm să fim creativi și inovativi prin combinațiile deosebite ale plantelor în produsele noastre.
Avem multe planuri de viitor:
– să participam la a 3-a conferință internațională – Romanian Business without Borders – din Dubai, în luna septembrie
– să ne mărim culturile de plante medicinale și arbuști fructiferi
– aclimatizarea de noi plante medicinale cu proprietăți curative deosebite
– avem în lucru două rețete de produse pe care dorim să le brevetăm
– să ne mărim portofoliul de produse organice certificate
B: Lucruri pe care ai fi vrut să ți le fi spus cineva când erai la început?
I: Mi-aș fi dorit să aflu câteva sfaturi legate de vânzări, însă am învățat din mers, cum se zice. Nu de puține ori am fost consultată de alți oameni care fac handmade sau cosmetice și am încercat să îi sfătuiesc în așa măsură încât să pornească cu dreptul.
B: Ce trucuri folosești ca să îi convingi pe vizitatori să cumpere din magazinul tău?
I: Oferim permanent reduceri consistente, cadouri și servicii de consultanță naturopată. În cazul în care un client își dorește un tratament sau un produs special, facem tot posibilul pentru a satisface nevoile și cerințele respective. Suntem permanent alături de clienți prin descrierile speciale și informațiile necesare, referitoare la fiecare produs.
B: Cum îți faci clienții să se întoarcă și a doua oară în magazin?
I: Fidelizăm clienții prin calitate, rapiditate și comunicare.
B:Care crezi că sunt cele mai importante lecții pe care le-ai învățat de când vinzi?
I: Atunci când lucrezi cu clienții, răbdarea este cea mai importantă, orice client bine informat va ști să aleagă și va fi mulțumit de produsele selectate. Fără o comunicare bună, nu se poate încheia vânzarea propriu-zisă.
B: Cum trebuie fotografiat un produs ca să aibă succes pe net?
I: Cu toții știm că fotografia bună vinde produsul, așa că încerc să fac poze complexe. Știu, în schimb, că la acest capitol mai am de învățat!
B: Ai primit vreun feedback negativ? Cum ai abordat situatia?
I: Am discutat cu clientul si am schimbat produsul, astfel incat acesta sa indeplineasca cerintele lui.
B: De ce crezi ca este important sa te promovezi?
I: Promovarea estea poate cea mai importanta, de aceea este foarte bine sa ai un program bine definit in acest sens. Acordam cea mai mare atentie acestui segment al marketingului.
B: Prin ce metode te promovezi de obicei?
I: Folosesc pachetele de publicitate pe de Breslo, plus o noua strategie: oferim cadouri gratuite tuturor care vor sa testeze produsele noastre.
B: Din tipurile de publicitate Breslo, ce anume a functionat cel mai bine pentru tine?
I: Toate au functionat la fel, fara nicio deosebire!
B: Cum se calculeaza corect pretul unui produs handmade?
I: Pretul fiecarui produs trebuie sa contina ingredientele si manopera de executie.
B: Alte sfaturi pentru începătorii în handmade?
I: Indiferent de greutățile întâlnite, să îți continui visele, să crezi în tot ceea ce faci, să aduci un zâmbet, o bucurie, o adiere proaspătă în fiecare produs realizat.
Mai multe despre Iulia, aici:
Aveti intrebari pentru Iulia? Lasati-le mai jos, in comentarii.
Spor si inspiratie tuturor!
Felicitari Iulia! M-ai facut curioasa :) Cu siguranta voi incerca produsele tale! Mult succes in continuare!
Sincere felicitari! Oamenii frumosi ma inspira! Multumesc!