Astăzi vom vorbi despre un magazin deschis chiar anul acesta, și care m-a cucerit în primul rând prin branding-ul unitar și apoi prin culorile vii pe care le au produsele. Este vorba despre Vixyblu, magazinul care are ca logo vulpea aceea turcoaz foarte simpatică.
Vixyblu este proiectul Ceciliei, care are 29 de ani și un background de natură tehnică. Cu toate acestea, Cecilia are o lungă istorie a lucrului handmade, începând cu momentul în care avea 10 ani și a tăiat materialul unei cliente (căreia mama Ceciliei trebuia să ii facă o rochie) pentru a face rochițe păpușilor, trecând prin perioada facultății și a croșetatului de pulovere și culminând cu tablouri și canvas-ul pictat tot de Cecilia toamna trecută. Vixiblu este însa pentru Cecilia mai mult decât un hobby: “Vixyblu face parte din viața mea. Mă face să fiu nerăbdătoare să ajung acasă și să mă delectez cu materialele ce vor fi decupate, cusute, lipite.”
Fiind o persoană atentă la detalii, Cecilia își bazează creațiile pe schițe realizate pe calculator, iar apoi alege culorile și mărgelele în funcție de starea ei de spirit în momentul în care creează. Materialul ei preferat este fetrul – lucru care se vede cu siguranță și în magazin – pentru că “este jucăuș și pufos, nu se destramă și poate fi folosit ca layere la fel ca în programele de grafică pe calculator”. Inspirația pentru toate creațiile ei vine din lucrurile simple, din jurul ei, iar natura joacă un rol foarte important, prin combinațiile spectaculoase și inedite pe care le oferă.
Spuneam la începutul articolului că Vixyblu mi-a atras atenția prin branding-ul fără cusur. Acest lucru nu este de mirare, fiindcă, atunci când nu meșterește hipopotami veseli sau cordeluțe cu flori, Cecilia lucrează în branding pe partea de creație. Despre identitatea Vixyblu, Cecilia spune că nu a fost neapărat cel mai ușor proiect ai ei. În continuare o să o las pe ea să vorbească despre elementele din logo și banner: “Culorile din logo precum galbenul care predispune la comunicativitate este potrivit pentru tipul activ și expansiv dând și senzația de căldura și de intimitate iar turcoazul aduce în identitate relaxare dând o liniște interioară. Simbolul grafic mă duce cu gândul la pisicuța mea care atunci când sunt în preajma ei mă liniștește, mă relaxează la fel ca și “meșteritul” accesoriilor. Iar longevitatea și transformarea sunt caracteristici asociate, în Orient, vulpiței.”
Așadar, devine evident faptul că în spatele identității Vixyblu se ascunde multă muncă, și că niciun detaliu nu a fost ales la întâmplare. Același lucru se poate spune despre produsele din magazin: Cecilia creează broșe colorate în formă de animaluțe simpatice: pinguini, elefanți, hipopotami sau bufnițe. Și pentru ca plictiseala să nu intervină, broșelor din fetru li se alătură și multe bentițe și flori din materiale textile diafane. În lumea Vixyblu totul este colorat – predomină galbenul muștar, rozul și albul – și oricare accesoriu Vixyblu vei alege, sigur iți va înveseli ziua!
Dragoste la prima vedere! :>
si mie imi place magazinul tare mult! cand am vazut micile vulpite albastre cusute pe spatele broselor… m-am indragostit :)
am descoperit acest magazin surprinzator rasfoind forumul. repet si eu: DRAGOSTE LA PRIMA VEDERE. atentie la cel mai mic amanunt, iar de modul de prezentare al produselor…jos palaria. intalnind astfel de magazine realizez cat de mult am de invatat.
Multumesc mult!
Apreciez enorm si sunt foarte incantata ca mi-am facut noi prieteni intr-o comunitate handmade asa de primitoare si talentata.
Pupici pentru toata lumea!