Cand vine vorba de vanzari, te-ai asteapta ca sarbatorile de iarna sa fie cel mai profitabil sezon. Cifrele arata insa altceva:
Pentru publicul feminin, sezonul de varf incepe chiar azi si tine pana pe 8 martie! Acum e cel mai bun moment sa adaugi multe produse si sa te promovezi intens.
Urmeaza Sf. Valentin, Dragobete, Martisor si Ziua Femeii – 4 sarbatori majore, in lant, in care se cumpara la fel de multe cadouri ca de Craciun. Si totusi, mai toti ne-am facut vinovati de aceeasi mare greseala: prelungirea “relaxarii” de dupa sarbatori pana tarziu in Martie.
Anul acesta, insa, nu mai ratam startul! Cititi in continuare pentru a afla cum se pregatesc profesionistii pentru Spring Shopping Season.
1. Anticipeaza nevoile clientilor.
Creeaza produse pentru fiecare sarbatoare.
Obligatoriu trebuie sa faci ceva pentru 1 Martie!
Vei crea cu siguranta cateva martisoare, dar este la fel de important sa adaugi un snur rosu-alb si pe celelalte produse. Multi cumparatori aleg sa ofere bijuterii sau accesorii de Martisor. Trebuie doar sa le dai ideea.
Ziua Indragostitilor nu e optionala.
Poti adauga inimioare pe toate imaginile tale, dar nu uita sa creezi si cateva produse unisex sau pentru barbati. Clientele tale iti vor multumi pentru inspiratie.
2. Nu astepta sa vina ei la tine.
Atrage-le atentia clientilor prin toate modurile posibile.
Nu mai este de mult de ajuns doar sa iti afisezi produsele. Mediul online din Romania devine din ce in ce mai competitiv, iar lipsa promovarii duce de cele mai multe ori la lipsa vanzarilor. Pe Breslo, cele mai importante unelte de promovare sunt:
• Postari si concursuri Facebook – au rezultate uimitoare si sunt create pentru tine de specialisti in social media.
• Campaniile Breslo – sunt eficiente si extrem de accesibile ca pret.
Daca vrei sa obtii cel mai mic pret pentru promovare lasa expertii de vanzari Breslo sa iti creeze un pachet personalizat pentru nevoile si buzunarele tale. Scrie la [email protected], sau contacteaza-ne direct: Anca – 0724 037 379, [email protected]
3. I-ai adus in magazinul tau.
Acum motiveaza-i sa iti cumpere produsele.
Sa ii aduci in magazin te ajutam noi. Sa ii convingi sa cumpere, insa, tine de tine. Iata cateva trucuri care ii pot motiva pe vizitatori sa apese mai hotarat butonul “Cumpara”:
• Creeaza Vouchere cadou pe care le pot cumpara. E simplu, iata un exemplu. Le poti oferi si un simplu cod, nu e musai sa fie vouchere fizice.
• Ofera transport gratuit – Studiile arata ca transportul gratuit ii atrage pe cumparatori chiar mai mult decat reducerile!
• Reduceri si oferte – cel mai probabil, insa, transportul gratuit nu bate si o reducere de 50% in tot magazinul
• Ofera cadouri pentru fiecare comanda – nu faci deja asta? E momentul sa incepi, dar nu uita sa te asiguri ca sunt cadouri relevante. Spre exemplu, cand iti iei o pereche de pantofi din piele intoarsa, iti doresti mai mult o solutie de curatare gratuita decat o brosa cu floricele.
Voi cum va mai pregatiti pentru perioadele aglomerate? Asteptam ideile voastre comentarii.
Multumim pentru idei!
Foarte util articolul!
Si eu ma gandeam sa ofer vouchere cadou. :) Ma si apuc de treaba!
Foarte util articolul, intr-adevar transportul gratuit e o motivatie buna!
O sa fac tot posibilul sa aplic aceste idei. Multumesc!
Multumesc pentru pont!
Foarte bune sfaturile !