Astăzi, domnul M are o întrebare pentru noi: te-ai gândit vreodată că felul în care ambalezi şi pregăteşti un colet pentru călătoria lui către noua sa căsuţa spune ceva despre tine şi brandul tău? La fel şi culorile alese, timpul de livrare şi toate aceste detalii.
Iată o lista cu cîteva aspecte pe care ar trebui să le luam în considerare:
Împachetarea şi livrarea – dacă acestea sunt fără cusur, clientul tău are un motiv destul de puternic să se întoarcă în magazinul tău.
Pentru a te asigura că atunci când clientul tău primeşte şi deschide pachetul primit de la tine se va simţi ca atunci când primeşte un cadou, foloseşte cutii draguţe atent legate cu funde, hârtie cu imprimeuri frumoase, materiale delicate şi unice, culori simple sau tari, poate chiar culorile brandului tău.
Ambalajele mai dichisite pot creşte costurile, dar merită efortul. Bineînţeles, se pot realiza ambalaje deosebite şi unice prin reciclarea revistelor, a textilor, cutiilor de chibrite – lasă-ţi imaginaţia să zboare!
Asigură-te că produsele sunt ambalete bine şi eficient pentru a face faţă drumului plin de aventuri (uneori misterioase pentru noi) de care ştim că va avea parte, pentru a evita surprize neplăcute atât pentru clienţii noştri cât şi pentru noi. Folia cu bule si folia de protectie sunt foarte folositoare in aceste cazuri – foloseste-le din plin.
Domnul M insistă că aceasta este o ocazie ideală pentru a comunica (din nou) cu clienţii noştri. Adaugă în pachetele pe care le expediezi, pe lângă cărţile de vizită, un bileţel de mulţumire şi chiar instrucţiuni de folosire/îngrijire.
Lucruşoarele extra pe care unii artizani le pun în pachetele pe care le experdiază pot fi un adevărat răsfăţ. Acestea nu sunt necesare, dar sunt întotdeauna o surpriză plăcută. Poţi alege ca şi cadou o mostră pentru un nou produs, ceva mic şi util ce crezi că i-ar plăcea clientului tău.
Ţine-te de cuvânt şi livrază produsul în ziua în care ai promis că îl vei livra. Clienţii noştri se bazează pe aceste termene.
Majoritatea celor care cumpără handmade se aşteaptă ca, atunci când primesc frumoasele produse pe care au ales să işi cheltuiască banuţii, ambalajul lor să fie pe măsură. Aşa că haideţi să nu-i dezamăgim! J
Putem învăţa unii de la alţii: cum vă ambalaţi produsele? Acestea ajung întotdeauna în siguranţă la destinatar? Orice detaliu ne poate ajuta să ne îmbunătăţim activitatea.
Sunt de acord….Felul cum este ambalat produsul care va intra in posesia mea este foarte important pentru ca la urma urmei, vrem nu vrem, si coletul si modul cum este ambalat produsul comandat este precum o carte de vizita. Am apreciat si m-am bucurat intotdeauna daca coletul primit continea o hartiuta cu datele persoanei care a realizat acel lucru, indicatii/sfaturi pentru intretinerea bijuteriilor, mostre/poze din urmatoarele colectii…etc. De cateva ori am primit cate un saculet pentru pastrarea bijuteriilor sau chiar un mic cadou la care nu ma asteptam… ce bucurie cand am deschis coletul si am gasit pe langa ceea ce am comandat si ceva din partea vanzatorului…
si eu sunt de acord ,conteaza foarte mult,aproape la fel de mult ca si expunerea in magazin