Se întâmplă ca potenţialii cumpărători să caute un anumit produs, fie furnituri sau produse handmade. Sau poate are ceva în minte şi încearcă să găsească produsele cele mai apropiate de ce are nevoie sau îşi doreşte. Atunci va apela la categoriile predefinite de pe Breslo sau la tab-ul de ‘Căutare’.
Pentru a ne asigura că va ajunge la magazinul sau produsul nostru clientul potrivit trebuie să acordăm atenţia necesară alegerii categoriilor atunci când adaugăm un produs nou în magazin şi să ne folosim şi de opţiunea de adăugare de etichete personalizate pusă la dispoziţie de Breslo.
Mai jos găseşti câteva idei şi sugestii despre cum să etichetezi eficient produsele tale.
Prima categorie este cea mai importantă. Aceasta se alege în pasul 3 din procesul de adăugare a unui nou produs. Aici este bine să alegi cea care reprezintă cel mai bine (cel mai evident termen) ceea ce este produsul tău: bijuterii, furnituri, accesorii, articole îmbăcăminte, ş.a. Alege categoria ‚vintage’ doar dacă produsul tău este mai vechi de 20 ani. Apoi alege subcategoriile aferente, în care se poate încadra produsul tău.
Apoi poţi să îţi creezi propriile etichete, cele care nu se găsesc în categoriile predefinite. Pune cât mai multe etichete, dar să ai grijă ca aceatea să fie relevante pentru produsele tale.
Când alegi etichetele încearcă să te gândeşti la produs, ce este, pentru cine este, din ce material şi ce culoare, ce stil are, prin ce tehnică l-ai creat, mărimea, sinonime; toate aceste detalii contează şi vor avea ca rezultat afişarea produsului tău atuncă când cineva caută, de exemplu rochiţă albă realizată din bunbac sau cercei indigo din sârmă argintată.
Evită să pui mai multe cuvinte în aceaşi etichetă, decât dacă e o frază: în loc de ‚inel argint’ foloseşte ‚inel’ şi ‚argint’.
Dacă eşti într-un impas de idei, alege ca etichete cuvinte cheie din descrierea produsului. Iar dacă vinzi produse de acelaşi gen în magazinul tău, încearcă să foloseşti etichete asemănătoare pentru ele.
Sper că îţi este de ajutor acest mic ghid şi te invit să adaugi/împărtăşeşti cu noi ideile tale referitoare la acest subiect. :)
Mi-a placut articolul, este intr-adevar important sa-ti incadrezi creatiile in categorii cat mai corect si sa pui etichete. Enervant este cand produsul nu se incadreaza perfect in nici o categorie, caci este obligatoriu sa alegi una.
Mi-ar placea sa scrie cineva un text cu sfaturi utile pentru participarea la primul targ/eveniment cu vanzare de obiecte handmade. Pentru mine cel putin ar fi util, poate mai sunt si alte persoane interesate.
Multumesc frumos!
Are sa urmeze si un articol despre cum sa ne prezentam la un targ in curand.. :)
Mersi mult. Astept cu nerabdare! : )
Intai am vazut poza si ma gandeam de unde o stiu :))…apoi am citit articolul si mi s-a parut foarte util. De multe ori am stat pe ganduri cautand cuvinte relevante la categoriile personalizate, pentru ca asta este esenta in alegerea categoriilor: sa se potriveasca cu produsul.
Asteptam si articolul despre prezentarea la targ :)