Ştii cum e atunci când îţi pregăteşti o ţinută pentru o ocazie mai specială – petrecerea de Crăciun a firmei sau alături de familie, iubitul actual sau potenţial te-a invitat la o piesă de teatru sau poate doar o întâlnire cu prietenele în localul tău preferat – cum contruieşti un întreg look în jurul unei piese cu totul deosebite, cum ai grijă la fiecare detaliu, de la machiaj şi coafură la accesoriile pe care le vei purta pentru a crea un ansamblu în perfectă armonie, de impact şi care să te reprezinte? La fel este şi cu brandul tău.
Colier Addiction – alexandradragatin
Un brand se construieşte. Cu multă muncă, răbdare şi mai ales atenţie la fiecare detaliu. Piesa centrală, deosebită şi unică sunt creaţiile tale, acele bijuterii, accesorii, articole vestimentare, deco, etc. care poartă perspectiva ta unică. Cărţile de vizită, etichetele, ambalajele, micile cadouri, culorile folosite, logo-ul, banner-ul, profilul, categoriile, fotografiile, descrierile şi poveştile creaţilor din magazinul online sunt acele detalii care te ajută să construieşti un brand cunoscut şi apreciat cu o imagine coerentă.
De exemplu, să zicem că logo-ul tău este reprezentativ pentru produsele eco pe care le creezi şi astfel alegi să foloseşti culoarea verde – culoarea regnului vegetal şi a echilibrului. Pentru a promova şi întări imaginea ta ca şi designer cu un brand eco, poţi folosi hârtie reciclată manual de tine pentru cărţi de vizită, etichete şi ambalaje şi care să conţină culoarea verde. Fotografiile produselor pot fi făcute în natură sau în orice alt mediu potrivit pentru creaţiile tale, important este să păstrezi o imagine coerentă a fotografiilor. De exemplu, dacă foloseşti acelaşi fundal sau o piesă comună în fotografii, acestea vor oferi un aspect coerent magazinului tău şi produsele tale vor fi recunoscute mult mai uşor.
Sigur nu este uşor şi este nevoie de timp pentru a-ţi crea o reputaţie şi un brand, dar lucrurile mici contează şi fac toată diferenţa. De accea este important să acordăm atenţie la fiecare lucruşor pe care îl scriem în descrierea produselor, să fie corect şi complet, la fiecare fotografie, la avatarul-ul şi banner-ul alese – toate acestea trebuie să comunice acelaşi mesaj publicului ţintă despre cine este brandul tău, care este acel ceva care îl deosebeşte de restul, ce produse creezi, pentru cine, stilul creaţiilor tale.
Cici – maia.grozavescu
Comunicarea este un alt aspect foarte important al construirii unui brand. Fie că este vorba de clienţi sau comunitatea handmade este esenţial să comunici, să respecţi toate promisiunile făcute, pe cât posibil să te implici în cât mai multe proiecte şi să cauţi mereu să îţi îmbunătăţeşti activitatea.
Priveşte construirea brandului tău ca pe construirea unei lumi imaginate de tine, în care tu faci regulile, tu alegi culorile, materialele, conceptele şi actorii principali care vor popula această lume.
Despre brand am mai vorbit. Le fel şi despre imagine. Totuşi, am vrut să insist pe cât este de important să acordăm mai multă atenţie detaliilor imaginii pe care ne-o promovăm. Sper să găsiţi util articolul şi astept şi completările voastre.
[…] This post was mentioned on Twitter by CDB and Trendy Wendy, breslo. breslo said: vorbeste azi despre imaginea de brand: http://fb.me/ALvDHZLy […]