Saptamana asta intram in inima sezonului de Spring Shopping! Pana pe 8 Martie, ne asteapta 3 saptamani in care toti vizitatorii vor cauta cadouri pentru prietene, iubite, surori, mame, bunici si toate celelalte femei dragi din vietile lor. Pentru produsele destinate publicului feminin, aceasta este cea mai profitabila perioada!
Sa ii atragi pe vizitatori in magazinul tau e super usor acum, trebuie doar sa vrei. Consilierii Breslo iti pot explica exact ce optiuni ai si ce tip de promovare ti s-ar potrivi cel mai bine, fie ea gratuita sa contra cost. Cere-le sfatul la:
[email protected], 0724 037 379
Dar drumul nu se incheie aici. Odata ajunsi in magazinul tau, vizitatorii trebuie motivati sa cumpere, altfel tot efortul a fost in zadar. CONVERSION e termenul tehnic. Google it si citeste tot ce poti despre el!
Cum sa transformi vizitatorii noi in cumparatori fideli
Daca nu ai facut-o deja, acum este cel mai bun moment pentru noi strategii, înnoirea politicilor şi a magazinului tău. Iata câteva sugestii de baza care te vor ajuta să transformi vizitatorii ajunşi în magazinul tău în clienţi fideli.
1. Cel mai important aspect – fotografii cât mai clare ale produselor din magazin
Știu, știu, este același sfat pe care îl citești mereu, peste tot. Dar asta se întâmplă pentru un motiv – în magazinele online, pozele frumoase, clare atrag și te vor ajuta enorm în punerea în evidență și vânzarea produselor tale. Fotografiile cele mai bune sunt cele pe fundal alb sau neutru, care arată cum este folosit produsul creat de tine sau cum ar putea arăta în casa clientului, iar în cazul bijuteriilor, este ideal să fie fotografiate pe model sau puse într-un context care le arată clar dimensiunea. Acum e momentul să refaci fotografiile acelea întunecate și încărcate de care nu ești mulțumit/mulțumită.
2. Un magazin coeziv – daca le-a placut un produs trebuie sa le placa si celelalte
Vizitatorii noi vor ajunge, cel mai probabil, în magazinul tău printr-un clic pe un produs de al tău promovat pe Breslo, pe paginile partenerilor media, pe rețelele de socializare, sau pur si simplu găsit prin funcția de ”căutare”. Asta înseamnă că ceva i-a atras la imaginea produsului găsit și au dat clic pe el. Odată ajuns în magazinul tău, clientul se așteaptă să găsească produse în același stil care l-a atras, care să-l încânte. Astfel, o imagine coezivă nu doar că îl va determina pe potențialul tău client să petreacă mai mult timp în magazinul tău, dar va ajuta la crearea imaginii unui brand puternic .
3. Ofera-le toate informatiile, fara sa trebuiasca sa ti le ceara
Oferă toate informațiile necesare despre produs, despre tine, despre conceptul tău, despre tehnica folosită. Nu uita de transport, modalitti de plata si politica de retur. Toate aceste informații vin în ajutorul produsului tău, fiind informații foarte importante pentru potențialii cumpărători – aceștia neavând ocazia să țină în mână produsul în momentul în care iau decizia dacă vor cumpăra produsul sau nu.
4. Ia exemplele magazinelor din care cumperi des si prezinta-ti produsele asa cum ti-ai dori tu sa fie prezentate ca sa le cumperi
Tot legat de descrierea produselor, aici este locul în care le prezinți potențialilor cumpărători care sunt beneficiile produsului tău, cum îi poate ajuta acesta și de ce ar trebui să îl aleagă. Îți propun un exercițiu – analizează imaginile și descrierile produselor la cel puțin trei magazine online din care ai cumpărat produse sau pe care le admiri. Cu siguranță vei găsi elemente comune, precum imagini clare ale produselor, o gamă variată de produse și descrieri concise. Caută acele elemente pe care ai vrea să le cunoști tu în calitate de cumpărător și aplică-le în magazinul tău.
5. Reduceri, promotii si transport gratuit
Fac o scurtă mențiune aici – recomand să faci reduceri sincere, adică la prețul normal al produselor. Deși este adevărat că reducerile mai mari vor atrage mai mai mult, dacă vei crește prețul doar ca după aplicarea reducerii să fie tot cel pe care îl ai în mod normal, clienții tăi fideli vor observa asta și cu siguranță nu vor fi plăcut impresionați. Chiar din contră, riști să îi îndepărtezi. În plus, este o tehnică total împotriva spiritului handmade. Ca alternativă, oferă reduceri mai mici, dar reale. De asemenea, transportul gratis este genul acela de promoţie care va atrage mereu şi de multe ori, încurajează comenzi mai mari.
6. Vouchere pentru cumparaturi viitoare. Rasplateste-i pe cei care au cumparat de la tine!
Oferă vouchere cu reduceri pentru cumpărăturile viitoare. Aceasta este o metodă foarte bună pentru a asigura revenirea clienților și fidelizarea lor. Dacă sunt mulțumiți cu produsele cumpărate de la tine, vor avea un motiv în plus pentru a reveni în magazinul tău.
Voi ce altceva mai faceti pentru a va convinge vizitatorii sa va cumpere produsele?
Spuneti-ne in comentarii, sa invatam cu totii!
Spor la vanzari!
Multumesc, demn de atentie !
Super sfaturi. Multmim!