Dragi Breslasi,
V-ati facut planurile pentru noul an? Daca nu, pregatiti-va cafeaua, luati pixul in mana si incepeti sa va ganditi serios la obiectivele pe care vreti sa le atingeti in 2017. Crescand cot la cot cu comunitatea Breslo, mi-am propus sa incep anul cu o serie nou-nouta de articole de tipul Tips&Tricks pentru sectiunea Breslo Marketing School, care sa ajute orice creator de pe Breslo, fie el incepator sau nu, sa se bucure la maximum de aceasta experienta cu lumea handmade-ului romanesc. Si pentru ca urmeaza o perioada extrem de aglomerata pentru orice creator, voi incepe seria mea de articole cu unul care sa va ajute sa faceti fata provocarilor care va vor iesi in cale in urmatoarele luni.
Probabil va intrebati ce o sa urmeze pe Breslo in perioada urmatoare. Iar eu va spun din surse sigure ca se pregatesc o serie de proiecte frumoase si ambitioase, asa cum ati fost obisnuiti si pana acum.
Valentine’s Day, Dragobetele, 1 Martie, Ziua Femeii, Floriile si Pastele – pregatiti pentru ele?
Urmeaza o perioada extrem de aglomerata pentru creatori, marcata de sarbatori majore, in care se cumpara poate chiar mai mult decat de Craciun. Si pe cat de aglomerata se anunta perioada care vine, pe atat de mari sunt satisfactiile la final, cand toate stocurile sunt goale, iar clientii multumiti.
In astfel de perioade, creatorii pot da tot ce au mai bun din ei. Ideile se astern una cate una, brainstorming-urile sunt intense, procesul creativ asemenea, iar lista cu tips&tricks pentru a face fata provocarilor este si ea extrem de generoasa. De fapt, nu este deloc greu sa te menții pe linia de plutire, în special în momentele în care crezi ca nu faci fata. Iata ce iti propun eu:
1. To Do List sau “Lista care ma sperie”
Poate parea coplesitoare, dar este extrem de sanatos din punct de vedere organizatoric sa ai o astfel de lista, in special in perioadele aglomerate. O lista cu activitatile si obiectivele pe care trebuie sa le atingi, si pe care le poti upgrada in fiecare zi. Pentru ca exista, insa, si tendinta de a scrie o astfel de lista, iar peste doua zile sa uiti cu desavarsire de ea, asigura-te ca o tii mereu in preajma ta. In geanta, intr-un carnetel, sau pe telefon, ideea este sa ai mereu acces la ea si sa o poti edita in orice moment al zilei.
2. Participa la campaniile de reduceri de pe platforma Breslo
In perioadele aglomerate, echipa Breslo pregateste campanii de reducere, benefice oricarui creator care vrea sa-si vanda mai usor produsele. Gandeste-te la cate vrei sa participi anul acesta, alege-le pe cele care crezi ca se vor potrivi cel mai bine pentru tine si pregateste-te sa vezi rezultatele. Probabil de intrebi ce campanii vor urma pe Breslo, asa ca iti voi da o mana de ajutor:
• 17-19 Ianuarie – campanie de reduceri pentru magazinele de furnituri
• 7-9 Februarie – campanie de reduceri de Valentine’s Day
• 20-5 Martie – campanie de reduceri cu ocazia Martisorului
• 3-9 Aprilie – campanie de reduceri de Florii si Paste
• 22-28 Mai – campanie de reduceri de Ziua Copilului
3. Participa la cele mai cool evenimente, pregatite de Breslo pentru acest an
Vorbim, desigur, despre Dichisar, cel mai indragit eveniment al momentului, si Piua – Targ pentru copii si parinti liberi. Targurile cu vanzare sunt cea mai buna metoda de promovare. Nu ajunge sa fii activ doar in mediul online, conteaza sa te promovezi si outdoor, iar astfel de evenimente sunt cele mai bune metode de promovare pentru creatori.
Si pentru ca lucrurile bune si frumoase se pregatesc din timp, Echipa Breslo a dat startul inscrierilor la Dichisar de martisor. Soare, veselie, cadouri si buna voie. Mai ca am uitat de zapada de afara.
Inscrierile sunt inca in toi pana pe 22 Ianuarie, asa ca nu te sfii sa aplici aici >> Dichisar de primavara
4. Pregateste noul stoc de produse, anticipand nevoile clientilor tai
Este foarte important sa iti faci un plan bine pus la punct. Ce produse ar trebui sa pregatesti pentru ca vanzarile tale sa se dubleze in aceasta perioada? Ce produse cauta oamenii pe timp de sarbatoare? Gandeste-te din timp la ce vrei sa creezi, pentru a-ti putea face stocul potrivit de produse specifice sarbatorilor care urmeaza.
5. Cheama clientii la tine si motiveaza-i sa iti cumpere produsele!
Nu este suficient doar sa-ti afisezi produsul in magazin, odata ce l-ai terminat. Este nevoie de putin mai multa implicare. Clientii trebuie sa te observe, sa intre in magazinul tau, iar in cele din urma, sa fie motivati sa-ti cumpere produsele. Iata ce poti face tu:
• Profita de pachetele PROMO pregatite de specialistii echipei Breslo si lasa-i pe ei sa se ocupe de promovarea ta. Tu gestioneaza comenzile si asigura-te ca pachetele vor ajunge in timp util la clientii tai.
• Fii activ pe pagina ta de Facebook. Posteaza produsele pe care le-ai facut, cu link catre magazinul de pe Breslo si fii intr-o permanenta legatura cu potentialii tai clienti.
• Organizeaza giveaway-uri pentru a-ti aduce mai mult trafic in magazin.
• Ofera transport gratuit – studiile arata ca un client este cu mult mai interesat de o astfel de oferta, decat de reducerile in sine. Iar sansa de a se reintoarce in magazinul tau este si mai mare.
• Ofera vouchere cadou, in special daca ai avut o comanda consistenta. Iata un exemplu de voucher cadou, pe care il poti strecura in pachetul cu produsul comanda.
Si in final, nu uitati sa va luati binemeritatele pauze. Cafeaua sau ceaiul de la pranz va vor incarca bateriile, adica exact ce va trebuie pentru a trece cu bine peste perioadele aglomerate ale anului.
Mult succes tuturor!
Be First to Comment