Creezi produse handmade şi vrei să îţi deschizi un magazin pe Breslo? Mai jos găseşti câteva recomandări care să te ghideze în primii tăi paşi aici.
Mai întâi îţi recomand să îţi faci un pic de timp şi să citeşti Termenii şi Condiţiile de Utilizare Breslo, pentru a afla ce produse poţi vinde, ce drepturi şi obligaţii ai.
User-ul este recomandat să fie acelaşi ca şi numele magazinului pentru a putea fi mai uşor de găsit. Înainte de a alege numele/user-ul pentru magazinul tău încearcă să iei în considerare următoarele lucruri:
- User-ul contului de pe Breslo nu poate să fie schimbat. Dacă vrei un nou nume, trebuie să îţi creezi un nou cont şi astfel vei pierde informaţiile de pe primul cont.
- Numele e bine să fie unul uşor de ţinut minte, format din maxim două cuvinte, simplu, unic şi care să reprezinte stilul tău şi al creaţiilor tale.
- Dacă vinzi un singur gen de produse, poţi alege să incluzi denumirea acestora în numele magazinului.
După alegerea numelui şi crearea contului, urmează personalizarea magazinului. Aici găseşti un ghid video care îţi arată cum poţi să faci acest lucru.
Mai jos găseşti o serie de tips&tricks pentru alegerea elementelor de personalizare a magazinului tău:
Banerul este sigla magazinului. Alege unul personalizat, cu numele magazinului şi elemente care să inspire atmosfera pe care vrei să o creezi în magazinul tău. Îl poţi crea chiar tu din câteva poze ale produselor create de tine, poţi angaja pe cineva să-l creeze pentru tine sau îl poţi cumpăra.
Avatarul poate fi o poză cu cel mai frumos/vândut produs al tău, o poză cu tine sau cu logo-ul tău. Acesta te va ajuta să fi uşor de recunoscut pe forumuri sau pe reţele sociale (dacă foloseşti aceeaşi imagine, bineînţeles).
Completează Politica magazinului şi Profilul. Acestea sunt foarte importante – aici clienţii tăi vor găsi politica magazinului tău şi răspunsurile la cele mai frecvente întrebări. Toate la-ndemâna lor, la un clic distanţă. Profilul îţi permite să te prezinţi, să scrii despre tine şi munca ta, astfel clienţii/potenţialii clienţi pot să te cunoască mai bine şi astfel pot aprecia la un alt nivel munca şi creaţiile tale.
Descrierea magazinului este al doilea lucru, după baner, pe care îl văd potenţialii clienţi atunci când intră în magazinul tău. Încearcă să creezi un mesaj de ‘Bine ai venit!’ şi să subliniezi cele mai importante lucruri; de ex: creezi numai articole unicat sau creezi la comandă produse personalizate. Tot aici poţi anunţa promoţiile curente din magazinul tău sau alte noutăţi.
Nu supra-încărca acest spaţiu cu informaţii despre plată, livrare, transport sau alte servicii..pentru acestea ai Politica magazinului.
Foloseşte la maxim toate uneltele puse la dispoziţie de Breslo!
Creează categorii în magazinul tău şi actualizează-le cu fiecare produs nou adăugat. Există ocazii când clienţii caută ceva anume sau poţi grupa într-o categorie produsele ce se alfă în ofertă.
Recent, Breslo a mai adăugat o nouă funcţie foarte utilă – ordonarea personalizată a produselor din magazin. Astfel, îşi poţi exprima creativitatea şi în această arie de ‘merchandising’. Poţi pune pe prima pagină produse care sunt deja de ceva vreme în magazin, le poţi aranja pe culori sau motive tematice.
Sper că vă sunt de folos aceste câteva sfaturi, culese din experinenţa proprie şi a altora. Dacă aveţi idei şi sugestii, vă invit să le notaţi în comentarii.
Ce simpatic arata thumbnailurile. Chiar se vede cum fiecare magazin are o atmosfera si un look unitar :)
:x
multumim pentru articol- e foarte util si pentru alegerea pozei cu bannere din magazinul nostru. Importanta imaginii pentru un magazin online incepe sa fie incet-incet, costientizata.
Raluca