Dragii nostri, e oficial! Organizam pentru al 5-lea an consecutiv Black Friday! Iar surpriza cea mare – anul acesta, va dura o saptamana intreaga.
Breslo, cel mai mare marketplace creativ, participa si in acest an la Black Friday, in saptamana 21-27 noiembrie. Avem asteptari mari de la aceasta editie. Vor participa peste 400 de creatori talentati, care vor pregati reduceri de pana la 70%, si, inevitabil, ne asteptam la un trafic cel putin dublu fata de anii precedenti.
Si inca o veste buna de adaugat pe lista. Anul acesta, si magazinele de furnituri se pot inscrie la campania de Black Friday.
Inscrierile se fac aici >> Black Friday 2016
De ce sa participi la Black Friday 2016
Toti clientii tai sunt deja aici, in inima celei mai mari comunitati de handmade din Romania. Organizam singurul Black Friday creativ, promovat ca la carte, asa ca toata lumea care vrea cadouri cu dichis, se va orienta spre Breslo. Nu uita ca in aceasta perioada, cumparatorii cheltuie mai mult decat au facut-o in tot anul, iar o buna parte din achizitiile pe care le fac, vor ajunge sub brad, in ziua de Craciun. Concluzia: este inevitabil sa nu-ti creasca vanzarile.
In plus, e o perioada mai mult decat buna ca sa te afirmi. Iesi in evidenta cu reduceri si capeti mai multa vizibilitate. Promoveaza-te cat mai mult si asigura-te ca esti in centrul atentiei. Clientii vor reveni si dupa Black Friday mai mult ca sigur.
Cum va fi promovat Black Friday anul acesta
Anul acesta, vom promova intens campania de Black Friday, prin newslettere in care anuntam reducerile din magazine, mesaje catre toti cei 90.000 de abonati Breslo, dar si postari pe Facebook. In plus, in urma parteneriatului nostru cu trustul Burda Romania, vom comunica Black Friday inclusiv in revistele online Casa si Gradina si Femia.
Ce trebuie sa faci ca sa vinzi dublu in aceasta perioada >>
1. Ofera reduceri la cea mai noua colectie a ta
Fa-ti cunoscute cele mai frumoase creatii ale tale, la care ai muncit nopti intregi. Ideea nu e sa scapi de produsele pe care nu le-ai vandut pana acum, ci sa iti atragi clientii cu produse de top.
2. Asigura-te ca ai o politica a magazinului cat mai clara, la fel si descrierea produselor
Asigura-te ca politica magazinului tau este clara. Clientul trebuie sa inteleaga din prima care sunt metodele de livrare, metodele de plata acceptate si care sunt conditiile pentru a returna/schimba un produs. Acest lucru se aplica si in descrierea produselor tale. Descrie-ti produsul cat mai bine si ofera toate informatiile necesare (material, marime, culori, instructiuni de spalare/folosire etc).
3. Actualizeaza-ti stocurile si adauga cat mai multe produse noi
E lege: cu cat ai mai multe produse in magazin, cu atat vei avea mai multe vanzari. Vizitatorii vor diversitate, vor sa aiba din ce alege. Profita de asta si atrage-i cu cat mai multe produse noi.
4. Pozeaza-ti produsele cat mai bine si pune accent si pe detalii
In mediul online, nu produsul in sine vinde, ci fotografia. Si nimeni nu este atras de un produs care nu se vede clar. Pozeaza-ti produsele pe un fundal luminos si fii sigur ca detaliile se vad cat mai bine, in special daca vinzi articole vestimentare.
5. Fidelizeaza-ti clientii, ofera vouchere sau mici surprize in colete
Creeaza-ti din admin propriul voucher si promoveaza-l intens pe Facebook, sub forma uui mesaj e precum“In saptamana 21-27 noiembrie, introdu codul X si beneficiezi de transport gratuit”. Daca ideea de voucher nu te atrage, atunci ofera mici cadouri surpriza sau discount-uri la urmatoarele comenzi pe care le vor plasa in magazinul tau. Se vor intoarce cu siguranta!
6. Asigura-te ca apari in cele mai vizibile locuri de pe Breslo
Iti vom pune la dispozitie cele mai eficiente pachete de promovare, pentru ca magazinul tau sa aiba mai multa vizibilitate pe platforma si sa te faci mai repede remarcat.
7. Apari in newsletterele si mass-urile speciale de Black Friday
In timpul reducerilor de Black Friday, se vor trimite cele mai asteptate newslettere si mass-uri Breslo, precum “10 magazine de haine, cu reduceri de Black Friday”, sau “10 bijuterii cu 30% reducere de Black Friday”, care vor ajunge la peste 90.000 de membri Breslo.
8. Fii “Magazin recomandat de Breslo” de Black Friday
Te promovam cum stim noi mai bine, chiar pe pagina noastra de Facebook, unde sunt toti viitorii tai clienti. O singura postare pe pagina noastra iti poate aduce in magazin sute de vizitatori, iar cel putin jumatate dintre acestia vor si cumpara.
9. Promoveaza-te intens pe pagina ta de Facebook
Anunta-ti toti prietenii de pe Facebook ca participi la Black Friday si fii cat mai activ in perioada de reduceri. Nu uita sa iti setezi ca poza de profil si cover pentru pagina ta, materialele pe care le-am pregatit pentru tine. Descarca-le de aici:
Cum sa te inscrii la Black Friday >>
Campania de Black Friday va functiona ca orice alta campanie pe care am organizat-o pana acum. Ca sa participi, e de ajuns sa te loghezi in magazinul tau si sa-ti inscrii produsele in campania de reduceri Black Friday, selectand unul din cele trei pachete de promovare pe care ti le vom pune la dispozitie.
Produsele tale vor aparea in cele mai vizibile locuri de pe Breslo, precum in Cautari, Categorii si Prima Pagina a campaniei.
Mult spor si un Black Friday reusit tuturor! ❤
Be First to Comment