Sau cam cat valoreaza o fotografie. Eu as completa cu reusita. O fotografie reusita valoreaza 1000 de cuvinte. Deja suna mai bine :). Nu stiu cum sunteti voi, dar eu pun mare pret pe prezentare. Acum nu o sa ma refer la ce tine de Breslo si la prezentarea de creatii handmade, ci in general. Nu vi s-a intamplat niciodata sa va fie agresata retina de vreo reclama fotografica de pe strada, din vreun mall sau de pe vreun billboard? Cand multe culori, multe elemente ( ca deh….daca pui toti carnatii in ferestra magazinului, insotiti de vreo 3 capatani de salata vanzarile cresc spectaculos, nu?) si text tampit, se reped asupra voastra si va lasa knock out. Nu? Sigur? :)
Astazi, nu va prezint un produs palpabil – cu caracteristici tactile, olfactive, coloristice sau de textura.
Va prezint “produsul” care face cunostinta lumii virtuale cu creatiile voastre.
Ati ghicit….fotografia.
Aceasta in particular poarta semnatura Gabrielei Iancu. Am fost curioasa sa aflu mai multe despre Gabriela, si ce am aflat mi-a placut (inclusiv hobby-ul ciudat de a scrie numere in carnetele :)).
A inceput sa picteze la 13 ani , a avut 20 de expozitii pe plan local, a locuit /lucrat si a avut expozitii si in tari straine (Franta si USA fiind doar 2 dintre colturile prin care a ajuns) , a “experimentat” ( dupa cum se exprima) de una singura si pianul :), si in final a ajuns sa imbine design-ul grafic (o alternativa la pictura) cu information technology.
Zmeura si florile le-am vazut. Acum astept pisicile :).
Daaa, mare dreptate ai cu articolul acesta.In mediul online,fotografia bine facuta vinde produsul.Cum s-ar spune, daca place ochiului, se bucura si buzunarul :D
……. si uite asa apar si pisicile……..
Multumesc pentru acest frumos articol :)
:)