A fost bine! Fata de saptamana precedenta, activitatea a fost mai mult decat dubla, in toate sectiunile.
Ne bucuram mult ca l-am organizat, si abia asteptam sa vina urmatorul!
Am invatat multe lucruri pe care nu am fi avut cum sa le fi aflat altfel, si avem deja un panou plin cu idei despre cum sa-l facem mai bine, mai mare, mai accesibil pentru clienti, si cu o vizibilitate mai buna pentru toti vanzatorii.
Am extras si cateva cifre, pentru ca stim ca va plac statisticile la fel de mult cum ne plac noua.
_______________________________________________________________________
– prima comanda: la ora 00:00:30, din magazinul Etnochic, in valoare de 119 Lei
– ultima comanda: la ora 23:59:49, din magazinul shine.online, in valoare de 52 LEI
– total vizite: 28,472
– total afisari: 456,769
– ora de varf: 14:00, cu 1947 vizite
– magazine participante cu cel putin o comanda: 147
– total produse vandute: 8,641
– valoare totala tranzactii (fara reduceri aplicate): 86303 LEI
– cel mai popular magazin non-handmade: TimeToCraft, cu 1107 produse vandute, in valoare totala de 3583 lei
– cele mai populare magazine handmade:
– JasminBlanc cu cea mai mare valoare totala a comenzilor (1607 lei)
– FamousCupcake, cu cele mai multe produse vandute (88)
– Cele mai active orase:
– Bucuresti – 10650 vizitatori
– Cluj – 2035 vizitatori
– Brasov – 1911 vizitatori
– Cluj – 2035 vizitatori
– Browser: 71% dintre vizitatori au folosit Chrome sau Firefox
_______________________________________________________________________
Black Friday Vineri 23 nov. vs. Vineri 16 nov.
– vizite – 28,472 vs. 12,469
– afisari – 456,769 vs. 260,741
– ora de varf: 14:00 – 1947 vs. 809 vizite
Si site-ul n-a picat decat pentru 14 secunde, iei! :)
Multumim tuturor!
Interesanta statistica, insa …dezamagirea mare a fost ca multe din magaine si-au dublat preturile la produse, pentru ca putea face promotii de pana la 50%… Rezultatul? Produsele au fost vandute la preturile initiale…. Pacat… Nu suntem singurii care a observat acest lucru…
Da, a contat ceva… Singurul lucru pe care nu l-am inteles, este de ce au ales magazinele sa-si promoveze individual ‘Black Friday’-ul lor, si nu inscriindu-se in platforma pusa la dispozitie de Breslo… Chiar dintre cele enumerate mai sus – printre cele mai ‘frecventate’, multe nu faceau parte din ‘afisul’ cu magazine participante…
Cifrele de mai sus tin doar de magazinele care s-au inscris la Black Friday. Toate magazinele mentionate au participat “oficial”.
Noi ne bucuram ca multe dintre ele s-au promovat si individual. Vinerea asta a fost rezultatul unui efort de grup, si va multumim tuturor!
Bravo Breslo! Felicitari si celor mai populare magazine! Poate la anul incercam si noi, cine stie? :)
Felicitari :D
personal, eram foarte curioasa de cum au decurs lucrurile in Black Friday. felicitari participantilor si asteptari implinite (si depasite) cumparatorilor!
Felicitari Breslo pentru initiativa si participantilor pentru reusita.Mult succes in continuare.
Felicitari! si.. multumim clientilor si voua!
Nu ne asteptamsa fim in top :)
Felicitari, Breslo! Sa o faceti si la anul.. :)