7 Comments

  1. eu la poveste as adauga specificatii tehnice. e important sa stii cat de lung e un colier, daca un inel e reglabil sau daca nu ce diametru are, si tot asa. e adevarat ca majoritatea clientilor (chiar si eu, si o patesc chiar si la furnituri) nu dau mare atentie, dar pe urma s-ar putea sa fie dezamagiti ca un anumit obiect nu li se potriveste.

    si la poze as mai adauga ambalajul. de fapt, mie mi se pare important ca un client sa aiba senzatia ca a cumparat intr-adevar de la un magazin, nu doar de la cineva care face diverse lucruri. sa aiba senzatia ca totul e facut cu profesionalism. si asta mi se pare important la sapunuri si obiecte de genul asta, daca nu sunt bine impachetate si se murdaresc unul de celalalt si tot asa, senzatia e neplacuta. eu mizez pe o experienta cu totul deosebita de care sa beneficieze fiecare client, de cand primeste coletul pana cand, dupa vreo 2-3 minute in care despacheteaza, se bucura intr-adevar ca de o surpriza placuta, chiar daca e un obiect cumparat de el insusi. fiecare obiect trebuie sa fie ca un cadou, si experienta descoperirii lui, pe masura : )

    September 7, 2010
    Reply
  2. punctG said:

    In plus de tot ce ati scris mai sus as recomanda ca in cazul cerceilor sa nu se pozeze in ureche, clientii putand fi speriati de eventualitatea contactarii unor boli gen hepatita B sau a altor virusi/retrovirusi.

    September 7, 2010
    Reply
  3. lanca said:

    eu va marturisesc ca sint impresionata de arta ambalarii si, deopotriva, de cuvintele care insotesc produsul, cuvinte scrise de mina pe un cartonas, o felicitare minuscula, dupa caz. numerosi vinzatori sint amabili in mesajele lor, electronice, dar cuvintele calde, scrise de mina, ma induioseaza si caut mereu in magazinul acelui vinazator, in speranta de a mai gasi ceva potrivit, uneori doar din placerea de a primi, cum spune domnisoaraBabacilu, un cadou cumparat de mine :) unori primesc si mici daruri de la cei carora le comand cite ceva, ma bucura gestul, dar cuvintele frumoase si calde, scrise pentru mine si numai pentru mine, ma cuceresc deplin si definitiv. asta sint eu, poate nu-s cumparatorul standard, insa cheltuiesc cu placere pe breslo :P si sint atasata de artistii care ma rasfata :) si, sa nu uit, am apreciat mereu un dar asortat cumparaturii (de exemplu, niste cercelusi in ton cu bratara sau colierul) ori, cind e vorba de un magazin frecventat des, ma incinta cind sint cadorisita cu ceva ce vinzatorul stie ca apreciez, ca am mai cumparat sau despre care m-am interesat cindva. asta chiar ma da pe spate! :P de altfel, sint genul de cumparator care prefera un articol mai scump insotit de un dar personalizat :) stiu ca asta este o politica practicata de marile branduri, cele la care serviciile costa, uneori, mai mult decit produsul, dar eu cind ma rasfat, pai ma rasfat, nu gluma :P

    September 7, 2010
    Reply
  4. tzuki333 said:

    hihi! tare faza cu hepatita…

    September 7, 2010
    Reply
  5. Ba nu, am auzit si eu de la cativa clienti ca nu agreeaza deloc cercei purtati deja, chiar si doar scurt pentru poza. De atunci nu mai pozez cerceii pe model; decat cei vintage, care prin definitie nu sunt noi si deci presupun ca persoanele care isi fac probleme ii dezinfecteaza inainte. (dealtfel si eu ii dezinfectez pe ai mei fiindca fac des alergii la metal si atunci prefer sa port o tortita “curata”)

    September 7, 2010
    Reply
  6. funksbyraloo said:

    Totusi, de multe ori, o poza pe model e mult mai convingatoare. Dar exista o solutie: inlocuirea tortitelor! Putem folosi o singura pereche de tortite (din fiecare culoare, in cazul in care avem cercei aurii, argintii, etc) pe care sa o inlocuim atunci cand facem poze. Si specificam acest lucru in descrierea produsului.

    September 7, 2010
    Reply
  7. monicapop said:

    pozele cred ca fac 80 %, eu ma uitam la inceput pe Breslo la pozele clare si bine realizate, conteaza enorm

    September 30, 2010
    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *