La 30 de ani, brand managerul Breslo a primit cadou un copac si o cutie cu 30 de perechi de sosete “imature”, sa nu simta ca nu mai are unde sa creasca. De atunci tot vedem prin birou margini colorate de sosete, rasarind ba din tenisi, ba din cizme cu toc, in contexte cat se poate de grown-up. Iata ca griul nu e obligatoriu ca sa fii “matur”.
Copacul era un lamai, iar sosetele sunt de la Madam Mitza, brandul pornit in 2014 de Bogdan Voiculescu – un tip cu barba gri, sosete cu mustati si fler pentru antreprenoriat, pe care l-am cunoscut live anul trecut, la Dichisar. Am vorbit despre viata in Bucuresti, web design, hipsterisme, fete, baieti si tot ce mai e de asteptat la o cafea, dupa 3 ore de somn. De atunci a devenit de-al casei si pe Breslo si la evenimentele comunitatii, iar succesul lui ne bucura si ne motiveaza ca orice reusita a unui prieten bun.
Bogdan este unul dintre creatorii din comunitate alesi de 7up sa inspire si sa motiveze, ca parte dintr-o campanie de brand super-pozitiva, cum ne-ar placea sa vedem mai multe: “Do what you do, feels good to be you“. E o afacere in familie de succes, 100% Made in Romania, pe care va invitam cu bucurie sa o descoperiti. Toate modelele sunt designed de Bogdan, cu feedback si inspiratie de la echipa: Andreea, sotia lui Bogdan si Adela, fetita lor, aka brand ambassador no1. Toate modelele sunt produse in Romania, dupa lungi cautari de fabrici si ateliere care sa poata livra consistent calitatea dorita, iar brandul in sine poarta numele unei femei iconice in cultura urbana romaneasca: Coana Mita Biciclista.
B: Bogdan, fa-ne o mica introducere in povestea ta si a proiectului Madam Mitza.
Povestea MadamMitza a inceput in 2014, la sfarsitul anului. Mi-am propus sa creez sosete colorate si haioase pentru femei. Pentru domnisoare si doamne. Iar in Ianuarie 2015 aveam primele 3 modele la vanzare.
Este o poveste lunga, de altfel. Antreprenoriatul meu a inceput undeva in anul 2003. Faceam pe atunci design şi web design. Cu anii am capatat ceva experienta de om care deţine un SRL sau chiar doua. Am invatat ce inseamna sa ai clienti, comenzi, contabilitate si ANAF. Dar ce sa vezi? In 2015, parca dintr-un click, s-a nascut Madam Mitza, ideea si punerea ei in practica. Apoi au urmat alte 3 modele, tot pentru femei. Sfarsitul anului 2015 ne-a prins cu 9 modele si cu vanzari deja consistente. Anul 2016 a fost un an in crestere. Ne-am propus sa fim mai vizibili decat pana acum, sa ajungem la un nr. de aproximativ 20-25 de modele si, bineinteles, ne-am focusat pe cresterea vanzarilor.
Amuzant a fost atunci cand au inceput barbatii sa-mi ceara sa produc sosete si pentru ei. Incepusem acest business doar cu sosete pentru femei, dar iata ca lucrurile au luat o intorsatura frumoasa. Acum ei sunt clientii majoritari.
Cine e Madam Mitza? Nu, nu e designerul sosetelor, desi probabil ar fi daca s-ar fi nascut in secolul nostru. Madam Mitza este Coana Mita Biciclista, un personaj iconic pentru Bucurestiul interbelic, pe numele adevarat Maria Mihaescu. Mita Biciclista si-a castigat porecla in anul 1898, via George Ranetti, ziaristul indragostit care a aboservat-o intr-una dintre plimbarile sale cu bicicleta pe Calea Victoriei. A fost faimoasa in viata mondena de atunci, gratie frumusetii sale, dar mai ales a imaginii (si a vietii) libertine si nonconformise pe care si-a construit-o prin port, tabieturi si o viata romantica la care putem visa si noi fara rusine. :)
B: Cum ti s-a schimbat viata de cand faci ceea ce iti place?
Am invatat multe de cand am inceput sa ma ocup de MadamMitza. Am invatat tehnica multa privind productia sosetelor, tehnica in vanzari, tehnica in PR si Comunicare. In plus, viata mi s-a schimbat complet si pe plan personal, nu doar pe plan profesional, acum ca am un produs nou pe piata noastra – un copilas pe care imi doresc sa-l duc la maturitate.
Dupa ce am inceput business-ul cu sosetele, a devenit foarte interesant si Breslo pentru mine. Stiam demult de platforma, inca din anul infiintarii ei, insa abia acum am intrat cu adevarat in contact cu lumea asta. Imi place ideea, imi place comunitatea si imi plac oamenii voiosi si harnici. :) Si ma bucura ca sunt oameni care cauta activ produse made in Romania, care cauta local calitate, seriozitate si placerea lucrului bine facut.
Multumim Bogdan, abia asteptam sa vedem noile modele! Iar pe voi va invitam cu drag sa ii descoperiti toate produsele in magazinul Madam Mitza. Adaugati-l la favorite, veti vrea sigur sa reveniti aici pentru un cadou.
Meet the Makers este o serie de interviuri despre curaj si creativitate, sustinuta cu energie de 7Up. O serie de articole aspirationale si motivationale, in care cei mai iubiti creatori din comunitatea Breslo ne povestesc despre cum au decis sa isi ia pasiunile in serios si felul in care li s-a schimbat viata in momentul in care au inceput sa faca mai mult din ceea ce le place.
Inspirati de misiunea 7up, ne mobilizam sa convingem cat mai multi oameni sa dea mai multa atentie pasiunilor care ii fac fericiti, fie ca asta inseamna sa te apuci de handmade, sa te duci la mai multe concerte, sa adopti 3 catei sau sa pornesti un vlogging channel.
Puteti citi mai multe povesti cu good vibes pe pagina 7Up – Do what you do. Feels good to be you
Spor si creativitate! ❤
Be First to Comment