Cred ca stim cu totii cat de placut e sa ajungem intr-un magazin pe gustul nostru, de unde am vrea sa cumparam tot si sa revenim a doua zi sa vedem daca nu cumva a aparut ceva nou, si cred ca orice vanzator de pe Breslo isi doreste ca magazinul lor sa fie un asemenea loc pentru vizitatori.
In acest post voi povesti despre cateva lucruri care va pot ajuta sa va transformati magazinul intr-un loc mai primitor :)
Pagina principala a magazinului va ofera foarte multe posibilitati de a va prezenta produsele si de a va prezenta pe voi, ca vanzatori, si e bine sa profitati de toate aceste posibilitati.
– Avatar & Banner
Puteti alege un avatar si un banner care sa contina logo-ul vostru si eventual poze cu produsele cele mai interesante. Cele doua nu trebuie sa fie identice sau sa contina aceleasi poze, dar ar fi mai placut ca ele sa fie realizate folosind acelasi concept si sa se potriveasca din punct de vedere estetic.
In functie de produsele din magazin, puteti alege formula de prezentare cea mai potrivita – colaj, imagini separate cu sau fara efecte – si produsele pe care vreti sa le evidentiati. Pornind de la aceste elemente, puteti creea destul de usor un avatar si un banner care sa va reprezinte.
– Descrierea magazinului
In descrierea magazinului puteti povesti despre produse, despre ce va inspira, despre ce va diferentiaza de ceilalti vanzatori. Aici puteti pune adresa blogului vostru, si puteti face anunturi legate de promotii, produse care vor aparea in curand. Aceasta sectiune ar trebui sa fie cea mai ‘personala’, si ar trebui sa-l faca pe cel care o citeste sa aiba impresia ca va cunoaste.
– Categorii in magazin
Categoriile ajuta daca aveti produse de tipuri diferite, si este bine sa aveti produsele aranjate in categorii, pentru a oferi cumparatorilor posibilitatea de a gasi ce vor repede si fara a cauta printre alte produse pe care ei poate le considera neinteresante.
– Produsele din magazin
Si acum am ajuns la produsele propriu-zise. Poza pe care o alegeti sa apara pe pagina de magazine trebuie sa fie o poza semnificativa, care sa ofere o imagine de ansamblu si care sa-l faca pe vizitator sa vrea sa afle mai multe despre produs.
Pe langa lista de produse, aveti posibilitatea sa alegeti patru produse care sa fie in ‘vitrina’, adica in sectiunea de sub descriere. Aici ar trebui sa puenti produsele cele mai interesante si/sau semnificative pentru magazin. Ganditi-va ca atunci cand se incarca pagina, vizitatorul vede doar o mica parte din produsele din lista, si prin expunerea unor produse variate in aceasta vitrina aveti o sansa in plus sa-i convingeti sa se uite mai departe.
Pe pagina de produs aveti trei elemente importante: pozele, descrierea si tagurile.
– Descrierea produselor
Descrierea trebuie sa contina toate informatiile pe care un cumparator le-ar avea daca ar fi intr-un magazin real si ar putea sa tina in mana produsul si eventual sa puna intrebari vanzatoarei :) Cu cat dati mai multe detalii, cu atat imaginea pe care si-o va face cumparatorul despre produs va fi mai aproape de adevar si decizia de a cumpara mai informata.
– Pozele produselor
La fel de importante ca descrierea sunt pozele. Puteti lasa o singura poza a produsului, dar e mult mai clar pentru cumparator daca faceti si cateva poze de detaliu, sau faceti poze si din alte unghiuri unde e cazul. Imaginati-va ca sunteti intr-un magazin si vreti sa cumparati acel produs. La ce va uitati? Incercati sa va ganditi ce ar vrea cumparatorul sa vada, si fotografiati.
– Tag-urile
Tagurile sunt folositoare pentru ca ofera posibilitatea gasirii magazinului prin cautarea de pe homepage-ul Breslo, si o mare parte dintre cumparatori asa vor ajunge in magazinul vostru, deci e bine sa alegeti taguri reprezentative.
Acestea sunt sfaturile mele si sper sa va fie de folos. Inchei cu doua linkuri spre doua site-uri care va ofera posibilitatea sa editati imagini si respective sa creeati colaje:
Photoshop express – editare foto online.
Polyvore – creeare de colaje cu imagini selectate de voi (imaginile trebuie sa fie pe un site).
felicitari pt articol, era nevoie de el!
Foarte frumoasa initiativa site-ului si de aceea va si scriu.Ar trebui mentionat undeva pe prima pagina breslo faptul ca optiunea de a cauta ce te intereseaza din dreapta sus nu functioneaza,mai bine spus te dezinformeaza – adica nu gaseste toate produsele conforme cu ceea ce ai cautat.Spre exemplu,daca cauti felicitare,iti va gasi cativa cativa artisti si felicitarile lor,desi sunt mai multi cu felicitari superbe si numite corespunzator[“felicitare”].
Este nedrept fata de artistii care nu apar in rezultatele cautarii si deasemenea cel putin ciudat fata de..client care ramane cu impresia ca rezultatele cautarii prezinta toate felicitarile lucrate manual de pe breslo..
Deasemenea,produsele care nu apar la rezultate sunt si tag-uite corespunzator:”felicitare”