Dragi Breslasi, iata si statisticile pe care le asteptam cu totii.
Ne bucuram sa va anuntam sa Black Friday de anul acesta ne-a depasit toate estimarile atat ca numar de vizitatori, dar mai ales ca volum de cumparaturi.
S-a simtit din pacate si in viteza de reactie a serverelor Breslo, dar tot e semn bun. Inseamna ca romanii vor sa cumpere handmade, asa ca pentru editia viitoare ne pregatim cu niste servere noi.
• prima comanda: la ora 00:00:35, din magazinul elena.bijuterii, in valoare de 85.12Lei
• ultima comanda: la ora 23:59:35, din magazinul fille-et-garcon, in valoare de 23.5 LEI
• total vizite: 30,087
• total afisari: 401,121
• ora de varf: 11:00, cu 1,898 vizite
magazine cu cel putin o comanda: 346
total produse vandute: 12,745
valoare totala tranzactii, fara reduceri aplicate: 147,634 LEI
valoare totala tranzactii, cu reduceri aplicata: 112,458 LEI
• cele mai populare magazine non-handmade:
– mokait, 301 produse vandute, cu cea mai mare valoare totala a comenzilor 5143 lei (4031 dupa reducere)
– ARTLUBIJU, cu 933 produse vandute, in valoare totala de 4652 lei (3453 dupa reducere)
• cele mai populare magazine handmade:
– lavandine, cu 161 de produse vandute si cea mai mare valoare totala a comenzilor: 3052 lei (2662 dupa reducere)
– Famous Cupcake, cu 148 de produse vandute si vanzari totale de 3049 lei (1524 dupa reducere)
– Elyseeart, cu 31 de produse vandute si vanzari totale de 2316 lei (1389 dupa reducere)
Mai sus aveti un screenshot cu ce au suportat serverele Breslo vineri, fata de o zi normala. Pe la 2 s-a dus cam toata lumea la culcare, iar dimineata au inceput din nou cumparaturile. Depresiunea brusca dinspre sfarsit e momentul in care Breslo a picat de tot, aproape o ora. Speram sa nu mai trecem in vecii vecilor prin asa panica.
***
Black Friday vs. vinerea anterioara
vizite
30,087 vs. 14,814
afisari
401,121 vs. 251,097
ora de varf
11:00 – 1,898 vs. 13:00 – 1009 vizite
Multumim tuturor pentru participare si un Decembrie minunat!
Particip si eu cu o mitzi neagra la poze haha :D
Statisticile arata preferinta din ce in ce mai mare pentru HANDMADE, ceea ce e imbucurator pentru noi artizanii.
Din cele 30.087 vizite (intrare pe breslo.ro), vreo 10 cred ca sunt ale mele … probabil ca si alte persoane au intrat si au iesit in mod repetat din site, din cauza blocajelor in functionarea serverelor …
Indiscutabil ca nr. de vizitatori unici trebuie sa fi fost semnificativ mai mare decat intr-o zi de vineri obisnuita, ca volumul vanzarilor a fost, si el, sensibil peste media unei zile de W-E, insa daca “scuturam” putin statisticile astea, realitatea s-ar putea sa nu mai fie atat de entuziasmanta si doar una bucuroasa in firescul unei asemenea actiuni cum este Black Friday.
Ca magazinul ARTLUBIJU a fost cap de lista in vanzari se datoreaza faptului ca MEREU, de ani de zile, preturile, calitatea si diversitatea produselor oferite spre vanzare sunt intr-o combinatie/raport dintre cele mai bune de pe Breslo, iar daca mai adaugam amabilitatea/ gentiletea deosebite ale Luciei, bunul ei simt remarcabil, chiar si cadourile generoase si f utile pe care le gasim in colet la fiecare comanda, atunci avem imaginea completa a acestui magazin special, f. atragator si care, cu siguranta, se afla printre preferintele multor clienti.
Nu este singurul de acest gen, dar este printre putinele care intrunesc atat de multe calitati, simultan; prin urmare, dupa parerea mea, faptul ca ARLUBIJU ocupa pozitia fruntasa il lista este un fapt cat se poate de firesc si meritat pe deplin !! FELICITARI !!
O zi frumoasa,
Otilia
Din cele 30.087 vizite 25.838 au fost vizite unice, dar, bineinteles ca nu ai fi avut de unde sa stii acest lucru, pentru ca nu l-am facut public.
In acelasi ton, volumul de vanzari de 147,634 LEI pe care l-am facut intr-o singura zi reprezinta un procent mai mult decat “sensibil” din totalul de 624,578 LEI din luna Noiembrie – te invit sa faci singura calculele.
mokait este magazinul cu cele mai mari vanzari non handmade, impreuna cu lavandine pentru partea de handmade, si sunt doar 2 din cele 346 de magazine care au vandut cel putin 1 produs.
Pentru noi a fost cea mai buna luna de cand s-a lansat Breslo in 2008. Am publicat statisticile ca sa ne bucuram pentru tot ce am reusit sa facem in acesti ani impreuna, cu foarte mult efort, rabdare si munca depusa, nu sa ne apucam sa “scuturam” cifre. Dar, bineinteles, daca ai si alte nelamuriri noi iti stam la dispozitie ca intotdeauna.
Iti multumim ca esti alaturi de noi,
Echipa Breslo
Ma bucura tare mult atractia marita a produselor handmade , de asemenea si categoriile de produse vandute de magazinele fruntase sunt deosebite . In ceea ce ma priveste , mereu m-am si am fost vazuta ca o shopaholica si faptul ca sunt primul cumparator din Black Friday intareste ideea aceasta . Oare exista un premiu pentru mine ? :) Site-ul a functionat foarte greu si postarea de produse noi a fost aproape imposibila . Nu am participat cu magazinul meu la promotiile de Black Friday si promovarea eventului in sine a dus la aproape un sabotaj pentru magazinele care nu s-au inclus in promotie . E oare in regula si un pic de feedback negativ ? Constructiv , fireste
Am profitat de aceasta zi , ma bucur ca s-au aliniat multe magazine si s-a schimbat un pic notiunea marketingului romanesc. In ceea ce priveste Breslo , felicitari echipei , modul in care a fost construita promotia a motivat aceasta schimbare .
Ma bucur sa aud de astfel de statistici, ce nu am inteles insa, si nu am primit nici raspuns pe forum, este de ce nu a functionat casuta de cautare. De exemplu la o cautarea “cercei verzi”, nu se intampla aproape nimic, apareau si coliere si bratari si orice in orice culoare. Tagurile/ etichetele au fost prin urmare inutile. Daca vedea lumea produsul bine, daca nu , nu. Am sesizat asta chiar vineri pe forum.
@breslo : “Am publicat statisticile ca sa ne bucuram …”
pai, si eu am spus acelasi lucru ” realitatea … una bucuroasa in firescul unei asemenea actiuni”
nimeni nu va contesta efortul, munca de ani de zile (nu exagera )… ci numai unele rezultate (mai mult tehnice), iar pt asta nu trebuie sa te superi pe mine fiindca, iata, multa lume a fost nemultumita si v-a criticat (constructiv, dupa parerea mea).
statisticile trebuie vazute in corelatii extinse pt a avea o imagine fidela asupra unui fenomen, o spun ca o pers. cu studii economice superioare.
prezentarea limitata a unor date (cifre) poate avea o relevanta redusa.
sincera sa fiu (si cu asta inchei), sa fi fost in locul tau as fi pus cifra de 25.838 vizitatori unici de la bun inceput fiindca asta e cifra relevanta si chiar nu ai de ce sa-ti doresti una mai umflata ! apoi as mai fi pus si niste cifre comparative, adica nr. vizitatori unici dintr-o zi de vineri obisnuita a lunii nov. , vol. de vanzari din aceleasi zile, eventual o paralela cu alte per. mai active din an (gen Paste, 8 martie, ) … cam in felul asta ne putem “juca” facand comparatii pt. a obtine un tablou mai complet al evenimentului.
sunt dezamagita ca ai interpretat mesajul meu doar ca pe o “piscatura de fund” … pacat ! acum ceva vreme ti-am marturisit ca nu sunt deloc straina de munca pe care o implica moderarrea/ administrarea unui site …. si cred ca sunt printre putinii useri de pe breslo care cunosc domeniul destul de bine.
in plus, mai sunt si economist, prin urmare era normal sa sesisez unele aspecte, fara ca asta sa insemne un atac la munca voastra !!
iti (va) doresc numai bine !