Breslo … nou

Salutare la toata lumea si scuze ca nu am reusit sa comunicam cu voi in ultimul timp.

Dupa cum ati observat s-au schimbat unele lucruri pe Breslo. O sa mai existe o scurta perioada de vreme in care o sa facem stress-testing la noul soft si daca totul o sa decurga cum trebuie o sa implementam pe rand toate optiunile vechi cat si altele noi.

Tocmai am terminat sistemul de generare a platilor si ar trebui sa apara din nou acel mesaj in partea de sus a paginii. Toate platile efectuate prin transfer bancar au fost processate si o parte din cele prin mandat postal.

Exista o mare parte din voi care au platit prin mandat postal direct in cont, lucru care este rau, pentru ca identificam foarte greu tranzactiile efectuate de posta romana deci va dura mai mult pana vom confrma platile acestea.

Pana o sa avem din nou forum o sa va rog sa comunicati cu noi aici pe blog sau la [email protected]

De asemenea va rog sa ne sesizati orice problema/nelamurire indiferent de natura ei si incercam sa va raspundem cat mai repede.

[UPDATE 1] Am prelungit cu 5 zile perioada in care se mai pot face plati.

[UPDATE 2] Cautarea dupa magazine activa

[UPDATE 3] Feedback-ul activ

[UPDATE 4] Mesageria activa

[UPDATE 5] Produsele vandute active

[UPDATE *] Pentru maine sunt programate pagina de profil si favorites. Am vazut atat de multe comentarii rautacioase si malitioase … e pacat.

Multumim si o sa revin cu update-uri!

110 Comments

  1. Simina said:

    @DiaMar – daca am inteles bine intrebarea :) iti dau eu raspunsul: In momentul in care accepti o comanda, produsele comandate dimpreuna cu toate datele aferente iti vor aparea in magazin/comenzi/in curs de trimitere. Dupa ce accepti o comanda ai si posibilitatea sa notezi acolo cand o vei trimite (azi, maine, in 2 zile etc). Pentru ca produsele comandate sa fie contorizate si sa apara ca vandute, dupa ce ai trimsi comanda trebuie sa intri la capitolul “comenzi” si sa faci click pe optiunea “comanda a fost trimisa” care iti apare in partea stanga. Astfel, comanda se va muta automat la “trimise” si produsele vor fi contorizate si in contul tau.
    Poate explicatia e putin incalcita, dar… oricum… cred ca ideea de baza se intelege :)
    Toate bune si spor in toate!!!

    August 6, 2009
    Reply
  2. DiaMar said:

    Ah, da, Simina, ai inteles :)) Nu stiam de ultima parte..adica sa ma intorc si sa confirm ca fost trimisa comanda. Stupid me :”> Eu trimit mail si anunt acest lucru..nu stiam ca breslo a adaugat aceasta optiune :D
    Ms pt lamuriri :)

    August 6, 2009
    Reply
  3. sireneanee said:

    mephala te sfatuiesc sa nu folosesti plata paypal (eu am facut acesta greseala) platesti mai mult si nici nu beneficiezi de acea reducere mult trambitata

    August 7, 2009
    Reply
  4. gariana said:

    Mai dureaza? :)

    August 7, 2009
    Reply
  5. dodo said:

    Buna ziua tuturor,
    nu doresc sa-mi exprim opiniile cu privire la ” reconstructia faciala ” a Breslo pentru ca in mare parte as aborda aceleasi nemultumiri privind functionalitatea deficitara.Pe de alta parte sunt vizibile plusurile.
    Consider insa, ca se poate opta totusi pentru o transparenta mai mare in ce priveste activitatea echipei Breslo, astfel incat ” Multumim si o sa revin cu update-uri!” sa nu sune sec, ca un anunt de plecare in concediu. In felul acesta toti utilizatorii Breslo ( membrii inregistrati: vanzatori si cumparatori ) vor fii la curent cu stadiul real al lucrarilor, optiunile, noua fata a site-ului si finalitatea preconizata a implementarii noului soft.

    August 7, 2009
    Reply
  6. DreamerGirl said:

    As dori sa intreb si eu cand vor fi functionale categoriile de produse. Este chiar dificil de gasit un produs in magazinele care au cateva sute de produse, categoriile ajutau foarte mult si vanzatorii si cumparatorii.

    August 8, 2009
    Reply
  7. Cristina Cristea said:

    Hello,
    Vreau sa va spun ca eu personal sunt super incantata de noul site! Felicitari! Este mult mai usor de lucrat cu el acum!
    Cred ca ati facut o treaba extraordinara! Felicitari!
    As putea sa va rog un lucru? Daca puteti sa faceti cumva astfel incat sa putem printa comenzile? Adica sa avem ca un fel de factura la fiecare comanda?
    Va multumesc si felicitari inca o data!
    Cristina

    August 9, 2009
    Reply
  8. Deeaalexa said:

    azi am aflat si eu de site-ul asta, e dragut, am “pus” in cos niste cercei…cum fac sa contactez vanzatorul ? :| i-am dat un mesaj … mai multe detalii ? nu ma prea descurc ^^

    August 9, 2009
    Reply
  9. laura said:

    ma intereseaza daca va exista si posibilitatea de a cauta si dupa produse nu numai dupa vanzatori, si o optiune de promovare a produselor.
    multumesc si astept cu nerabdare sa vad finalizarea site-ului

    August 9, 2009
    Reply
  10. Chiar Luigi, cand e gata totul? Macar pagina de favorite si forumul.

    August 9, 2009
    Reply

Leave a Reply to CinnamonCloves Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *