“Marea curatenie de iarna” pe Breslo – toata lumea invitata!

Ai vazut pe Breslo un produs care nu are absolut nici o treaba cu HANDMADE-ul sau VINTAGE-ul?

Cand intri pe Breslo ai senzatia ca ai intrat intr-un butic obscur cu produse SECOND HAND?

Daca unul din raspunsurile la aceste doua intrebari este “Da”, te invitam sa participi la “Marea curatenie de iarna” pe Breslo.

Cum poti sa participi?

Foarte simplu: in timp ce “umbli” hai-hui prin cele 8000 de produse (da, stim sunt multe – o sa dureze ceva) si iti construiesti o lista deosebita, cu produse deosebite, de la oameni deosebiti ,cu care o sa faci senzatie in Treasury (si poate o sa apari pe prima pagina), sigur vei nimeri un produs care nu are absolut nici o treaba cu ce incercam noi sa facem aici.

Si atunci iti doresti ca acel produs sa dispara pentru totdeauna din Breslo: dai un click pe “Raporteaza acest produs” (in partea stanga-jos a paginii) si noi primim propunerea ta. La sfarsitul zilei ne uitam peste toate produsele “raportate” de voi si le aruncam la gunoi. Definitiv!

Am atasat si o imagine ca sa va puteti orienta mai usor.

Daca are cineva intrebari/sugestii/idei/prodpuneri sau nu e de acord cu aceasta miscare anti-second-hand asteptam cu deosebit interes un mail la [email protected]

De asemenea sunt binevenite reactiile voastre aici pe Breslog.

Multam si seara buna tuturor,

Luigi

20 Comments

  1. exceptionala idee ! si ma grabesc sa pun in practica propunerea voastra ! precizez ca nu voi ”arunca la cos” produsele care nu-mi plac mie, personal, ci DOAR acele produse despre care (tot personal :) ) am convingerea ca nu au ce cauta pe acest site ! (si nici orice pulover, de exemplu, care poate fi foarte bine hand-made, sper sa fac bine diferenta, iar daca se intampla sa nu, s-o faceti voi).
    cat despre poze, nu prea cred ca avem ce face, fiecare le realizeaza cum poate, nu toti au talent in a poza lucruri, cred ca ar fi de bun augur ca pe prima pagina sa apara din partea echipei cateva sugestii pentru ”incepatori”, de altfel talentati la ”mestereala” dar ”pe langa” cu fotografia (desi ma gandeam ca simtul artistic ar trebui sa se faca simtit cumva in afara cearceafurilor personale :)) ).
    succes !

    November 16, 2008
    Reply
  2. blue said:

    PERFECT!
    Cred ca se implinesc doua luni acuma de cand tot trimit mesaje private fetelor care incearca sa se folosesca de promovarea gratuita data de Breslo pentru a-si vinde nimicurile de prin casa (si da, uneori la preturi exorbitante)
    Mi s-a raspuns (printre altele…si in varianta cea mai buna) ca “eu cine ma cred” de incerc sa le bat obrazul? ca nu reprezint Breslo in nici un fel si ca “daca nu vreau, sa nu cumpar”
    Multumesc din suflet ca v-ati sesizat si voi!
    …Nu vand nimic aici, sunt clienta si admiratoare…insa nu vreau sa vad o comunitate de artizani si artisti transformata in tarabe de talcioc pentru ‘afacerile’ unor pustoaice care incearca sa profite de munca voastra de organizare si promovare.
    Scuze…poate devin patimasa, dar acesta este unul din locurile virtuale de unde imi iau zilnic doza de culoare, de inspiratie, de creativitate.
    Multumesc inca o data.
    Mult succes va doresc in continuare!

    November 17, 2008
    Reply
  3. aglaia said:

    super, se adunase deja prea mult gunoi!
    sa inceapa curatenia! (si pana de sarbatori, sa straluceasca totul! :) )

    propun de asemenea ca persoanelor care ne arata numai (sau aproape numai) gunoi, sa le fie suspendate si conturile, sa se invete minte

    aglaia

    November 17, 2008
    Reply
  4. MAD said:

    cu ocazia asta se mai aeriseste atmosfera. Nu cred ca ma insel daca spun ca mai mult de o treime din produse sunt tot felul de obiecte second hand, care nu au nimic de-a face cu ideea si scopul Breslo. :)

    November 17, 2008
    Reply
  5. Diana Toma said:

    Este o idee excelenta!! Eu sunt de-a dreptul socata de produsele unei anumite domnisoare, IoanaFK. Nu vreau sa o jignesc, dar consider ca nu are ce cauta pe Breslo. Daca vreau ciorapi cred ca ma pot deplasa pana la un magazin, nu trebuie sa-mi vanda ea, gata purtati. Pe langa acestia mai vinde o “minunata” caciula Pepsi, niste sireturi uzate si alte obiecte de aceeasi “calitate”. Am raportat o parte din produse si chiar sper sa dispara.

    November 17, 2008
    Reply
  6. Raluca said:

    Sunt chiar multumita de masura aceasta. Problema mea e urmatoarea: unele produse sunt greu de diferentiat, pentru ca- desi sunt handmade- arata ca in talcioc. Nu mai bine stabilim un set de reguli/standarde pentru utilizatorii Breslo- adica ce e original, sa fie original, ce e vintage. vintage etc?

    November 19, 2008
    Reply
  7. aglaia said:

    ce zice raluca e foarte pertinent! sunt si eu pentru stabilirea unui set de reguli, o definitie/descriere a obiectelor acceptate, care ar fi bine sa se constituie intr-o clauza pe care cel care vrea sa isi creeze magazin pe breslo sa fie nevoit s-o accepte.

    “vingage”-ul e cel mai problematic, si eu sunt cam in ceata, dar ce s-a purtat si s-a tocit si nu-ti mai plece de acu 2-3 ani clar nu e vintage!

    am mai remarcat o problema, p kre dn motive d ln n o zic p mail :”>, si anume ca actiunile de pe breslo nu au “undo”/”anuleaza”… e putin probabil sa te razgandesti si sa nu-ti mai placa un produs/magazin, dar poti de ex sa dai un click gresit (asa cum am facut eu, detaliez mai jos) si sa raportezi un produs in loc sa-l pui “favourite”…

    iata si de ce sunt vinovata: am raportat din greseala produsul de la adresa http://www.breslo.ro/Cercei-margarete/breslo-product/2743.html, de la Alyadesign, treba pe care o regret, n-am cum sa o anulez, dar sunt convinsa ca cercelusii vor ramane la locul lor pe breslo. me sorry :(

    November 20, 2008
    Reply
  8. adela said:

    Sunt de acord cu Aglaia.Am patit si eu acelasi lucru ca si ea.Noroc ca atunci aceasta functie “raporteaza acest produs” inca nu functiona:)lucky me:D

    November 20, 2008
    Reply
  9. ina said:

    Excelenta ideea… am si pus-o in practica de acum cateva zile… si totusi vad in continuare colantii si sosetele cu personaje de desene animate si caciula aia hidoasa cu Pepsi pe care le-am raportat. Cu siguranta exista o explicatie, nu pot sa cred ca le poate considera cineva hand made.

    November 21, 2008
    Reply
  10. Cristy said:

    Super idee …. chiar ma simteam ca in talcioc pe aici :-(

    November 21, 2008
    Reply
  11. Andreea said:

    Magazinul mai sus mentionat a intrat deja in sfera ridicolului.Am avut ciorapi, dupa a urmat o oribila bustiera portocalie, acum avem niste furouri cu tot cu propietara.In curand astept ceva portjartiere (pt ciorapi,nu de alta),chiloti tanga, eventual si niste dispozitive cu vibratii scoase din uz.

    November 24, 2008
    Reply
  12. admin said:

    Guys&girls (mai mult girls:D),

    Am primit peste 1000 de raportari in ultima saptamana. Cand am inceput sa stergem din ele am observat ca s-a stricat baza de date pentru ca produsele sunt “legate” de comenzi si comenzile de feedback si feedback-ul de rating samd.

    Cand ne-am dat seama ca am stricat mai mult decat am reparat, am dat inapoi si ne-am apucat sa modificam toata baza de date Breslo (care nu e deloc mica).

    Sper sa intelegeti de ce dureaza mai mult acest proces de revigorare si sa fiti siguri ca se va ajunge la o stare de “normalitate” pe Breslo.

    O sa ne dam seama ce produse sunt raportate accidental si unde vom avea dubii vom intreba persoana care a raportat produsul inainte sa luam o decizie, deci stati fara grija:)

    In acelasi timp incercam sa punem la punct si o serie de “Termeni si conditii” (Raluca) dar la fel, aveti un pic de rabdare.

    Va multumim inca o data pentru intelegere, incredere, efortul depus si implicarea voastra !

    P.S.: am vazut niste liste exceptionale in Treasury. Felicitari “curatorilor” dar si creatorilor acelor produse extraordinare. Chiar avem artisti adevarati pe Breslo, bravo!

    November 24, 2008
    Reply
  13. Irys said:

    Salut!
    Ideea mi se pare si mie foarte buna, macar daca lucrurile postate ar fi vintage, din pacate majoritatea sunt second hand de acum 2-3 ani.
    Cred ca in special la categoria “imbracaminte” veti avea foarte mult de curatat, nu am avut timp sa dau click pe toate produsele “dubioase”, dar in mod cert majoritatea nu sunt hand made. Si pentru a ilustra cu un exemplu, magazinul d-rei manuela27 (no offence made, dar nu pentru asta exista Breslo).

    November 25, 2008
    Reply
  14. admin said:

    Dap, perfecta dreptate!

    Cred ca e si greseala noastra ca nu am spus de la bun inceput ca “Imbracaminte” se refera la imbracaminte handmade si nu altceva!

    Interesanta definitia Wikipedia pentru Vintage clothing, pentru cine are curiozitatea: http://en.wikipedia.org/wiki/Vintage_clothing

    November 25, 2008
    Reply
  15. Maria said:

    Sper din suflet sa rezolvati cat mai repede mica problema legata de produsele raportate de pe breslo, nu de alta, dar incep sa vad din ce in ce mai multe grozavii si, cu riscul de a-i ingrozi pe multi vizitatori dar, mai ales, pe artistii care isi prezinta aici creatiile, o sa va spun ca ultimul produs pe care l-am vazut adineaori adaugat era… o pereche de boxeri pt. barbati!! Ati citi bine! BOXERI! :-O Si nu, nu este d-ra manuela27 responsabila, ci o alta “stimabila” domnisoara helene9. Se tot inmultesc, se tot inmultesc, intr-un final ne cotropesc cu totul!! Dragii mei membri ai echipei Breslo, va doresc SPOR la treaba!!! Si… felicitari pentru initiativa!

    November 26, 2008
    Reply
  16. admin said:

    Da Maria, am vazut si eu. Ma uitam prin masina timpului si nu se mai termina, e epidemie :D :(
    O rezolvam cat de repede, it`s a promise!

    November 26, 2008
    Reply
  17. Florentina said:

    Buna, laudabila ideea. Haideti sa va spun cum am intrat eu pe Breslo, ce incantata am fost si pe langa produsele lucrate de mana pe care le-am comandat, comand si “camasa vintage” de la o anume d-ra “bambo”. M-am uitat la poza, va puteti uita si voi la lista cu articole vandute d epe pagina ei, nu am observat nimic iin neregula insa cand am primit camasuta mi=am pus mainile in cap…..are doua pete pe piept…de oja :D , Una mare mareee pe spate roza…nu am idee de la ce este…si alte doua pete galbene, pe maneci. Ii trimti mesaj stimabilei d-re bambo ca am primit bluza dar e foarte patata si se scuza la modul acesta:

    From: “Bumbea Cristiana” <[email protected]

    scz,eu am lasat expedierea coletului dar si ingrijirea camasii inainte de a expedia coletul,in grija unei alte persoane,colegei mele dealtfel,nu stiu de ce a procedat asa,deoarece eu stiam ca era ceva pe ea,dar nu ceva ce nu se poate curata cu vanish si daca chiar e oja deja nu cred eventual cu ceva acetona ,pura nu dinaia colorata.asta ar trebui rezolva problema,daca nu anuntama si vedem cum rezolvam problema :)

    Buuun….Ii scriu din nou d-rei ca pb nu se rezolva si ca ii returnez bluza….dar nu imi raspunde…ii mai scriu o data….tot nu raspunde. Ii scriu pe Breslo din nou si o rog macar sa imi schimbe camasa cu o tunica pe care o si comand. Nu imi raspunde si imi si anuleaza comanda……

    Drept urmare ii declar razboi deschis acestei d-re nu prea onorabila ca isi bate joc de clienti, si acum vad ca de fapt site-ul nu este pentru second-handuri , iar ea asta vinde asa ca am sa raportez tot ce are ca fiind nepotrivit aici, in plus vinde o gentuta rosie care e cadou de la o firma de cosmetice, stiu pentru ca si eu am comandat la firma resp si mi-au trimsi geanta cadou :D

    Deci….sa terminam o data cu nesimtirea de pe Breslo!

    November 29, 2008
    Reply
  18. admin said:

    Florentina, aici sunt produsele pe care le-a vandut bambo – http://www.breslo.ro/feedback_public.php?u=bambo.

    Despre ce camasa e vorba? Poti sa ne trimiti un mail la [email protected] si sa continuam acolo si cred ca o sa gasim o solutie.

    O solutie ar fi ca toate tranzatiile sa primeasca un feedback:

    – cumperi un produs, astepti sa il primesti si cand l-ai primit intri pe Breslo si dai un feedback
    Pozitiv: totul e ok, produsul corespunde (eventual ii faci si o poza si o adaugi la feedback), a durat putin pana s-a concretizat comanda etc.
    Neutru: …
    Negativ: produsul nu corespunde, nu ai primit produsul, ceva nu a fost in regula, etc.

    – vinzi un produs: aceeasi idee ca mai sus

    In orice caz FEEDBACK-ul se trimite dupa ce s-a finalizat comanda!

    In alta ordine de idei, tuturor utilizatorilor cu feedback mic le va fi blocat accesul pe Breslo – cred ca se intelege de ce. Inca nu am stabilit cum si cand vom incepe aceasta actiune dar incercam sa fie cat de repede.

    Au fost de asemenea foarte multe probleme cu persoane care comanda pe Breslo si … nu se duc sa ridice coletul de la posta; asta dupa ce vanzatorul respectiv a confirmat in prealabil TELEFONIC cu persoana care a cumparat. La fel va spun: dati feedback negativ acelor persoane pentru ca astfel vor vedea si altii si nu se vor “tzepui” la randul lor.

    La capitolul asta solutia este una singura: cand cineva cumpara ceva de pe Breslo, plateste cu cardul si abia dupa aceea ii trimiteti produsul comandat. Asa nu o sa mai “uite” sa se duca sa ridice coletul; va sti ca a platit deja produsul respectiv si ignoranta o sa fie invinsa de natura financiara a cauzei. Singurul impediment e ca in Romania lumea nu foloseste cardul! Deci varianta asta pica din discutie, asa ca ramanem la partea cu feedback-ul, pana intram si noi, romanii, in normalitate (sau civilizatie:D).

    Imi pare sincer rau ca apar astfel de probleme si observ cum, pe zi ce trece, tara asta minunata a noastra isi pune amprenta din ce in ce mai apasat si pe Breslo.

    Noi ne-am propus si incercam sa “scoatem” Breslo si in afara Romaniei. Sa facilitam accesul artizanilor romani catre alte comunitati (unele poate mai vechi si mai dezvoltate si cu mai multa experienta) si invers. Si acum ne-am blocat si ne-am abatut de la acest traseu pentru ca Breslo a fost invadat de … haine second hand, produse promotionale, farduri de la avon si alte minunatii. Ce greu e sa construiesti, ce usor e sa strici…

    November 29, 2008
    Reply
  19. Raluca said:

    Daca pot fi de ajutor cu ceva (va mai propun si o redenumire a categoriilor pe viitor, in functie de conditiile si termenii impuse “breslasilor”), cu placere as da o mana de ajutor. Trebuie ca lucrurile sa se miste repede, daca vrem sa fie un loc gen etsy si nu un talcioc.

    November 29, 2008
    Reply
  20. hello again, a trecut ceva vreme de cand v-ati apucat de curatenie, ciorapii se vand in continuare, si posetele Puma, si…o gramada de alte lucruri care nu-s nicidecum hand-made; cum mai merge treaba? mai dati cate un semn sa nu credem c-ati intrat deja in vacanta :)

    December 7, 2008
    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *