9 Comments

  1. Interesanta statistica, insa …dezamagirea mare a fost ca multe din magaine si-au dublat preturile la produse, pentru ca putea face promotii de pana la 50%… Rezultatul? Produsele au fost vandute la preturile initiale…. Pacat… Nu suntem singurii care a observat acest lucru…

    November 26, 2012
    Reply
  2. aigile said:

    Da, a contat ceva… Singurul lucru pe care nu l-am inteles, este de ce au ales magazinele sa-si promoveze individual ‘Black Friday’-ul lor, si nu inscriindu-se in platforma pusa la dispozitie de Breslo… Chiar dintre cele enumerate mai sus – printre cele mai ‘frecventate’, multe nu faceau parte din ‘afisul’ cu magazine participante…

    November 26, 2012
    Reply
  3. breslo said:

    Cifrele de mai sus tin doar de magazinele care s-au inscris la Black Friday. Toate magazinele mentionate au participat “oficial”.
    Noi ne bucuram ca multe dintre ele s-au promovat si individual. Vinerea asta a fost rezultatul unui efort de grup, si va multumim tuturor!

    November 26, 2012
    Reply
  4. Bravo Breslo! Felicitari si celor mai populare magazine! Poate la anul incercam si noi, cine stie? :)

    November 26, 2012
    Reply
  5. pic.pitic said:

    personal, eram foarte curioasa de cum au decurs lucrurile in Black Friday. felicitari participantilor si asteptari implinite (si depasite) cumparatorilor!

    November 26, 2012
    Reply
  6. oanaroman85 said:

    Felicitari Breslo pentru initiativa si participantilor pentru reusita.Mult succes in continuare.

    November 26, 2012
    Reply
  7. Felicitari! si.. multumim clientilor si voua!
    Nu ne asteptamsa fim in top :)

    November 27, 2012
    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *