Intr-un articol anterior discutam despre rezultatele reale ale publicitatii, si ce poti face ca sa ai o campanie de promovare cu cat mai multe click-uri. Mergem mai departe si verificam daca aceste reguli teoretice se aplica si in practica.
Pentru a gasi un raspuns cu adevarat relevant, vom examina 5 dintre cele mai de succes campanii care s-au facut prin Breslo, urmand sa vedem ce au in comun si ce putem invata din ele.
De retinut! Atunci cand faci o campanie de promovare (de orice tip, nu doar prin Breslo), ai 2 intrebari la care trebuie sa te gandesti:
1. Cum sa faci oamenii sa dea click?
2. Cum sa faci oamenii sa iti cumpere produsul, odata ajunsi in magazinul tau?
Azi vorbim despre prima parte, urmand sa revenim la a 2-a in saptamanile ce urmeaza.
______________________________________________________________
1. Campanie Hira Shop, pe Unica.ro
De ce a mers bine:
• contrastul alb-negru face imaginea usor de observat
• se intelege foarte clar din imagine despre ce produs este vorba
• produsul este bine ales pentru zona de promovare (cititorarele unica.ro sunt foarte interesate de imbracaminte)
Cum ar fi putut sa mearga si mai bine:
• sa intre intreg produsul in imagine
• produsul sa fie prezentat pe model, cu fundal alb
• titlul sa ofere mai multe informatii despre produs ( Ex: “Rochie gipsy din dantela si tafta” )
______________________________________________________________
2. Campanie Fancy Teapot, pe Unica.ro
De ce a mers bine:
• mai multe produse diferite in imagine arata ca exista mai multe modele. Vizitatorul devine curios sa le vada pe toate.
• produsul este bine ales pentru perioada de promovare (martisoare de Martisor)
Cum ar fi putut sa mearga si mai bine:
• zoom in pe un produs, in asa fel incat sa se intelegeaga mai bine despre ce este vorba.
• numar mai mic de modele in imagine ( 3 ar fi suficient)
• fundal alb, pentru contrast si claritate
______________________________________________________________
3. Campanie Bobocica, pe baby.unica.ro
De ce a mers bine:
• produsul este prezentat “in actiune”. Acest lucru il ajuta pe vizitator sa vizualizeze cum ar putea integra acel produs in viata lui.
• titlul spune clar despre ce produs este vorba
• pret foarte accesibil
• produsul este bine ales pentru zona de promovare (produse pentru copii in Revista Baby)
Cum ar fi putut sa mearga si mai bine:
• poza prelucrata – contrast, luminozitate
• incadrare diferita – in asa fel incat fie clar din poza cum arata produsul
______________________________________________________________
4. Campanie Handmademylove, pe prima pagina Breslo
De ce a mers bine:
• produsul este prezentat “in actiune”. Acest lucru il ajuta pe vizitator sa se vizualizeze folosind produsul.
• modelul face contact vizual cu vizitatorul. Acest lucru sporeste atentia la imaginea respectiva, detasand-o de fundal.
• imagine foarte buna – inspira profesionalism si calitate
Cum ar fi putut sa mearga si mai bine:
• sa intre intreg produsul in imagine
• produsul sa fie prezentat pe model, cu fundal alb
• titlul sa ofere mai multe informatii despre produs ( Ex: “Jacheta cu volane din matase” )
______________________________________________________________
5. Campanie Babel, pe prima pagina Breslo
De ce a mers bine:
• culoarea rosie si contrastul bun fac imaginea usor de observat
• se intelege clar din imagine despre ce produs este vorba
Cum ar fi putut sa mearga si mai bine:
• produsul sa fie prezentat pe model, cu fundal alb
• titlul sa ofere mai multe informatii despre produs ( Ex: “Sandale din piele cu talpa joasa” )
______________________________________________________________
CONCLUZII
Produsele care au succes sunt la fel de variate ca si gusturile celor ce le privesc. Nu poti sti sigur ce va functiona pentru tine pana nu incerci, insa poti folosi cateva trucuri deja testate, care ofera cu siguranta rezultate:
• incadreaza produsul in asa fel incat sa se vada intreg in imaginea de promovare
• foloseste descrierea produsului intr-un mod descriptiv – spune ce este produsul, si adu informatii relevante de care nu iti poti da seama din poza
• fotografiaza produsul pe model – acest lucru il va ajuta pe vizitator sa se imagineze folosind produsul tau
• foloseste un model uman, care face contact vizual cu vizitatorul – imaginea ii va capta atentia
• fotografiile de calitate, cu contrast bun intre fundal si produs, “sar in ochi” si inspira incredere
Pentru rezultate mai bune iti recomandam pachetele promotionale din seria Sapte si Boost, ce includ si postari pe Facebook, articole web, si reduceri la abonamentele Breslo.
Suntem foarte curiosi sa auzim experientele voastre legate de publicitate.
Spuneti-ne in comentarii ce a functionat pentru voi, ca sa putem invata cu totii.
Spor la vanzari!
[…] vorbim despre prima varianta – promovarea gratuita. Despre rezultatele celei platite informeaza-te aici si urmareste blogul pentru mai multe […]